Strona 1 z 1

Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 21 gru 2015, o 13:38
przez tomaszm
Witam wszystkich
Jestem nie do końca szczęśliwym posiadaczem Opla astry z silnikiem 1,9 120km, 8 zaworów z 2009 roku.
Usterka, która go doskwiera polega na szarpaniu w czasie przyspieszania w przedziale pomiędzy 2000 a 3000 obrotów niezależnie od biegu (oprócz 1)
Wymieniłem zawór Egr na nowy, częściowo zaślepiłem - kryza, układ wtryskowy sprawdzony - nowe podkładki pod wtryskami - oryginał
Sonda lambda wymieniona, turbina pompuje prawidłowo
Dwumas wymieniony, prawa półoś wymieniona na nową.
Wszystkie parametry prawidłowe

Gdzie mogę szukać jeszcze problemu.

Pomocy - PROSZĘ

Pozdrawiam

Re: Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 21 gru 2015, o 14:12
przez wojtak
Cześć,
przeczyść sobie czujnik ciśnienia doładowania. Nie twierdzę że to rozwiąże problem, ale może...W moim przypadku szarpanie ustało po wyczyszczeniu tego czujnika. Czyszczenie - nic skomplikowanego. Dostęp do czujnika jest dobry, a siedzi na jednej śrubie. Tylko uważaj przy czyszczeniu żeby nie ułamać małego plastykowego dzyndzla który jest w tym czujniku.

Re: Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 21 gru 2015, o 14:44
przez tomaszm
Niestety był oczyszczony i nie tu tkwi problem

Re: Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 27 gru 2015, o 09:17
przez tomaszm
Jakieś pomysły Panowie?

Re: Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 11 sty 2016, o 09:12
przez tomaszm
Witam ponownie
Usterka ustępuje w czasie silnego mrozu.

Nie mam zielonego pojęcia gdzie szukać przyczyny

Re: Szarpanie 1,9 dth

PostNapisane: 11 sty 2016, o 10:23
przez Damian_PL
Witaj kolego mam podobny problem co ty (Opel astra H GTC 1.9 CDTI 110 KW 150 KM) Przyszły mrozy i auto zaczęło szarpać podczas jazdy przy czym zapala się i gasła pomarańczowa kontrolka z kluczykiem(brak błędów na komputerze, sprawdzane metodą gaz-hamulec jak i u mechanika). Wstawiłem auto do garażu włączyłem farelkę odpaliłem auto na drugi dzień, pochodziło 30 min żeby się nagrzało. Ruszyłem w trasę i wszystkie objawy zniknęły. Niestety auto musiało wrócić na dwór i problem znów wrócił.