przez szmic » 14 lip 2015, o 16:45
widzę że informacje masz marne, coś słyszałeś ale dokładnie nie wiesz o co chodzi, link który podałeś to sterownik pompy poprzedniego modelu montowany w AG z silnikiem 1.7DTI a nie 1.7CDTI DTR czy DTJ, w których pompa napędzana jest paskiem rozrządu a sterowanie ciśnieniem odbywa się właśnie za pomocą SCV który informacje dostaje bezpośrednio z sterownika silnika ECU i nie ma nic więcej po drodze (ciśnienie jakie ma podawać jest zapisane w mapie sterownika), Twój przypadek można zdiagnozować w ciągu kilku minut, a jak pisałeś powyżej że któryś mechanik stwierdził że może pompa , to po prostu daruj go sobie bo nie ma pojęcia o czym mówi, pompa jest dwukomorowa na panewkach i nie ma co się w niej zepsuć
Ostatnio edytowano 14 lip 2015, o 16:56 przez
szmic, łącznie edytowano 1 raz