Strona 1 z 1

blad / auto gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 21:23
przez Laughter
Witam,

Miałem już kilka takich przypadków, więc pewnie istnieje potrzeba odwiedzenia serwisu.
Podczas jazdy wyskakuje mi kontrolka "Układ stabilizacji toru jazdy" i "Układ elektroniczny silnika, skrzyni biegów, immobilizer, filtr paliwa do silników wysokoprężnych". Auto traci moc i muszę się zatrzymać, brak reakcji na pedał gazu. Auto zostaje na jakichś 1400obrotach. Pomaga odpalenie auta ponownie, niby nic, ale lepiej przy wyprzedzaniu tego nie spotkać.
Wiecie co to może być?

Astra 2005 1,9cdti 120km, Warszawa

Pozdro

Re: blad / auto gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 21:34
przez szmic
dowiemy się kolego wszystkiego jak sprawdzisz błędy, obojętnie czy podpięcie czy metoda wypedałowania, błędem ESP raczej nie przejmowałbym się, gdyż zdarzyło się to podczas jazdy, bardziej trzeba skupić się na silniku a przyczyn może być sporo, nie będę wymieniał , sprawdź błędy to coś zaradzimy

Re: blad / auto gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 15 kwi 2015, o 21:46
przez Laughter
ok kilka razy sprobowalem i za kazdym razem to samo
ECN 112052 zmienia sie w 112252

Re: blad / auto gasnie podczas jazdy

PostNapisane: 16 kwi 2015, o 17:22
przez pavvelll
Miałem ten sam problem i doszło do tego,że za każdym odpaleniem włączał się tryb awaryjni i to przez 2 dni. Nie mogłem się z tym uporać błąd 1120 i 1122 wbrew pozorom to nic poważnego, żadna awaria silnika. Poczytałem trochę w internecie i ciągle coś pisali o "kostce przy pedale gazu" że niby jest obluzowana, lub zaśnieżałe ma styki. Zdjąłem osłonę która znajduję się nad pedałami,kostkę zlokalizowałem (latarka obowiązkowa) kostka ma czerwone zapięcie, żeby dostać się do niej trzeba się trochę wygimnastykować, docisnąłem ją, poruszałem kabelkami i auto odpaliło, ale po paru dniach problem się powtarzał i za każdym razem gdy poruszałem tą kostką wszystko było ok. zdarzało się to na tyle często że wyjąłem tą kostkę i ile mogłem to przeczyściłem i spokój :) błędy się same pokasowały i auto śmiga, problem znikł :)Chciałbym zwrócić na fakt, iż "tryb awaryjny" może się włączać od czegoś innego, tu zalecam metodę "gaz-hamulec" lub podpiąć pod kompa, odczytać błędy i działać jak najszybciej. Dlaczego? a otóż dlatego, że mi osobiście "tryb awaryjny" włączył się przy wyprzedzaniu, szok. Jak masz taki sam problem napisz, może pomogę gg 9084107



http://www.autocentrum.pl/autodiagnoza/ ... 705944188/