dlugo odpala - slabe cisnienie listwy CR
Napisane: 6 mar 2015, o 12:13
Witam,
Problem mam od 3 lat od zakupu samochodu. Jestem 2 wlascicielem astry h 1.7 cdti 80km, kupilem go w okresie kiedy byly zerowe tempreatury i odpalal wowczas normalnie, zadnych usterek nie zlokalizowano. Przyszlo lato i dodatnie temp. i autko odpala znacznie dluzej. Przy temp powyzej ok. 10 stopni trzeba krecic dlugo, niekiedy 10 razy rozrusznik przekreci i odpali dopiero. W zimie natomiast przy temp ponizej 10 stopni odpala odrazu, czasem raz zakreci rozrusznik czasem 3 razy ale jest to szybko w pornownaniu z okresem letnim. Zaznaczam, ze kiedy silnik jest nagrzany to nie ma problemow z zapalaniem, odpala od kopa.
Bylem na diagnostyce w ASO i powiedzieli ze przy odpalaniu komputer wskazywal slabe cisnienie na listwie CR wtryskiwaczy i ze dlatego rozrusznik musi krecic dlugo zeby wzroslo cisnienie do konkretnego poziomu. Nie potrafili jednak zdiagnozowac gdzie to cisnienie ucieka, podziewa sie czy cokolwiek sie z nim robi ze go nie ma. Co mi poradzicie?
Problem mam od 3 lat od zakupu samochodu. Jestem 2 wlascicielem astry h 1.7 cdti 80km, kupilem go w okresie kiedy byly zerowe tempreatury i odpalal wowczas normalnie, zadnych usterek nie zlokalizowano. Przyszlo lato i dodatnie temp. i autko odpala znacznie dluzej. Przy temp powyzej ok. 10 stopni trzeba krecic dlugo, niekiedy 10 razy rozrusznik przekreci i odpali dopiero. W zimie natomiast przy temp ponizej 10 stopni odpala odrazu, czasem raz zakreci rozrusznik czasem 3 razy ale jest to szybko w pornownaniu z okresem letnim. Zaznaczam, ze kiedy silnik jest nagrzany to nie ma problemow z zapalaniem, odpala od kopa.
Bylem na diagnostyce w ASO i powiedzieli ze przy odpalaniu komputer wskazywal slabe cisnienie na listwie CR wtryskiwaczy i ze dlatego rozrusznik musi krecic dlugo zeby wzroslo cisnienie do konkretnego poziomu. Nie potrafili jednak zdiagnozowac gdzie to cisnienie ucieka, podziewa sie czy cokolwiek sie z nim robi ze go nie ma. Co mi poradzicie?