Strona 1 z 1

ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 27 lut 2015, o 07:16
przez Jarek74
Witam. Jestem nowy na Forum i dlatego może powtórzy się temat za co z góry przepraszam.
Jestem posiadaczem Astry H Combi z 2005r. wyprodukowanej w Belgii z silnikiem 1,9 cdti o oznaczeniu DTH.
Czy w tym modelu (rocznik i silnik) był montowany DPF - według oznaczenia na słupku nie powinno go być.
Kolejna sprawa to spalanie. Jeżdżę do pracy i mam jakieś 22 km w jedną stronę trasa mieszana: troszkę miasto i trochę droga szybkiego ruchu.
Spalanie oscyluje (według komputera) na poziomie 6,8l. jeszcze nigdy nie udało mi się zejść niżej.
W trasie na autostradzie przy prędkości do 140 km, to mi spalanie wychodzi około 6,6l.
Nie wiem czy to jest normalne spalanie, czy może coś z moim silnikiem jest nie tak??
A no i na koniec wyskoczył mi błąd 007071 -?? co to jest i jak się tego pozbyć. :o

Re: ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 1 mar 2015, o 11:26
przez kaliope
-daj vin to sprawdzimy czy ma dpf. Zawsze możesz też kuknąć pod auto czy jest puszka z króćcami do której lecą przewody

-a błąd p0070 chyba odnosi się do czujnika temperatury który jest w zderzaku i on CI pokazuje jaka jest temperatura na wyświetlaczu. Dobrze CI wskazuje temp na zewnątrz na wyswietlaczu?

-co do spalania to sprawdz manualnie, podjedź kilka razu pod tem sam dystrybutor i tankuj do wybicia. Spalania na kompie jest zawsze przekłamane i w 90% zaniża, także być może palii Ci jeszcze więcej. Ale można tez robić korektę wskazania i być może ktoś przestawił i Ci zawyża. Tak więc tak czy siak policz najpierw ręcznie kilka razy. Powinna Ci palić około 6 w trasie i około 8 w mieście. Ja mam taką manię, że zawsze tankuje to wybicia i zawsze liczę na piechotę i porównuje z kompem i zawsze...ale to zawsze komputer zaniża mi o 0.4-0.6 litra. Ostanio wróciłem z ferii. Zrobiłem 307km tam i z powrotem i od razu pojechałem pod ten sam dystrybutor celem sprawdzenia czy komp wciąż okłamuje. Czyli miało być 17.7 litra i 5.8 a pistolet wybił przy 19.7. Tak więc wyszło 6.4. Auto załadowane na maxa, cały czas po górach, do tego dość mocno ją cisnąłem, żeby przedmuchać turbo, kolektor, EGR.

Re: ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 1 mar 2015, o 21:47
przez Jarek74
vin - W0L0AHL3555255580 - według naklejki na słupku nie powinno być.
co do spalania, to te 6,8 to po przejechaniu około 8 tyś km. (BC 1)
a jak patrzę na BC2 - po każdym tankowaniu wyzerowane - to wychodzi mi około 6,6 - 6,8.
nie cisnę zbyt mocno, bo po mieście nie ma takiej opcji a w trasie do pracy to średnio pomiędzy 100 - 120 km/h no i obroty oscylują pomiędzy 2 -2,2 tyś.
w trasie (autostrada) to prędkość pomiędzy 120 -140 czyli normalna według mnie ( wożę dzieciaka).
czujnik temperatury zewnętrznej w miarę dobrze pokazuje (porównanie z term zewn w domu). będę więc musiał na Techa podjechać żeby skasować ten błąd.
A widząc po twoim spalaniu to jestem w normie. (zawsze odnoszę sie do spalania mojego wcześniejszego samochodu Golf IV 1,9 tdi 90km gdzie spalanie miałem w granicy 5,2 -5,6).

Re: ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 1 mar 2015, o 21:51
przez tuszok
VIN: W0L0AHL3555255580
Model: Astra h
Data produkcji: 2005-07-29
Silnik: Z19DTH
Nr silnika: 17018347
Nr seryjny: 055580
Źródło: http://astra-3.pl/vin.php

Kod Opis
20S LAKIER,SREBRNY STAR
2AU FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU
2J1 POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE
80I WNĘTRZE-CZARNY
80X WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY
80Y WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY
A14 SZYBA,OKNO BOCZNE,TYLNE,ZABARWIONA
A33 SZYBY STEROWANE ELEKTRYCZNIE,TYŁ
ADC STEROWANIE PUNKTEM EFEKTYWNEJ IDENTYFIKACJI- JEDNOSTKA STERUJĄCA CENTRALNEGO ZAMKA
AE4 DLA SIEDZEŃ SPORTOWYCH
AH4 FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY
AHA Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO
AIT DO PODUSZKI POWIETRZNEJ DWU-STOPNIOWEJ
AQ0 ZAGŁÓWEK, TYLNE SIEDZENIE, POKRYCIE FOLIĄ, DWA, ZEWNĘTRZNE
AY0 PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD
AY9 ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY
B70 OSŁONA PROGU DRZWI
B75 POKRYCIE BAGAŻY,ZESP.
B86 KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA
BA9 POJEMNIK ZIMNA
BGZ IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON.
BLK WYPRASKA KONSOLI PRZYRZĄDÓW,SREBRNA METALIZOWANA
BLM WYPRASKA WEWNĘTRZNA DRZWI,SREBRNA LINIA METALIK
BS9 USZCZELKA GŁÓWNA, DRZWI, DOLNA
BW4 Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ
BW7 OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA
C68 DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ
C95 ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA
CT6 DLA WŁOCH
D75 KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA
DA7 PODŁOKIETNIK PRZEDNIEGO SIEDZENIA,LEWEGO
DDH LUSTERKO,ELEKTRYCZNE I OGRZEWANE,LEWE-PRAWE
DDI LUSTERKO,ZESP.
DGZ SCHOWEK W TABLICY ROZDZ. DZIELONY
DH6 OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA
DP6 OBUDOWA
DT4 POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA
DVA ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CZARNE ZE SREBRNYM WIERZCHOŁKIEM
E4R PAKIET SPRZEDAŻNY WYPOSAŻENIA-COSMO
E94 POKRYWA
ECA KLUCZYK
FX3 PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ
FXB PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65
G62 MOCOWANIE NA 5 ŚRUB
JL9 ABS
K60 ALTERNATOR,100A
KCL KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA
LHD KIEROWNICA PO LEWEJ
LRA Z19DTJ[LRA] SILNIK WYSOKOPRĘŻNY
MM3 UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
MZ4 M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW
N34 KIEROWNICA,TRZY SZPRYCHY,SKÓRA,ZESP.
N65 OPONA,ZAPASOWA,OSZCZĘDNOŚĆ MIEJSCA
NC0 WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA
NR1 DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU
NT4 EMISJA SPALIN,EEC 05
PBF WYKOŃCZENIE,ALFA/MONDIAL
QGF OPONY,205/55 R 16-91H
QL6 KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,61/2JX16
T6K PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA
T96 PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE
T9S ZESP. LAMPY, WEWN., PRZEDNIE DRZWI
TM7 AKUMULATOR,60AH
TPV KRATA WLOTU,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM
TR0 OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA
TSP LAMPA USTAWIANA,ZESP.,OŚW. WNĘTRZA
U07 KLAKSON,FANFARA
U65 GŁOŚNIK,5
U68 KOMPUTER INFORMACYJNY
UAG INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY
UCK RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,MCD,ETR,WYCISZANIE
UEQ PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
UJC PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO
UV8 INSTALACJA DO TELEFONU KOMÓRKOWEGO
V2T BAGAŻNIK PRZYCZEPNY,BAGAŻNIK,DACH,POWŁOKA PROSZKOWA
V3E BAGAŻNIK DACHOWY - BEZBARWNY DACH,SREBRNY
VFE ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,LISTWA OCHRONNA,KOLOROWA
VG9 WOSK ZABEZPIECZAJĄCY
VK8 UCHWYT,OKULARY
W1Y DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY
WBE WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO
XJ2 OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE
Y67 WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG
Z1F CZUJNIK,SYSTEM OGRANICZAJĄCY,LEWY
ZQ8 UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM

Re: ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 1 mar 2015, o 22:04
przez kaliope
czyli nie ma dpf'u

Re: ASTRA 1,9 DTH - 120KM + SPORT

PostNapisane: 1 mar 2015, o 22:29
przez Jarek74
WOW. do tej pory nie wiedziałem tyle o swoim samochodzie ;)
ale wszystko się zgadza. tylko zdziwiony jestem - UEQ PRZEŁĄCZNIK WYŁĄCZENIA AKUMULATORA
gdzie to jest i po co?? do użytku codziennego??
to że wersja na Włochy to wiedziałem.
i pytanie jak wypada mój samochód w porównaniu z innymi??