Strona 1 z 1

NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 23 wrz 2014, o 15:19
przez staniu18
Jestem posiadaczem astry H z 2007r Mam z nią problem a mianowicie podczas jazdy po przekroczeniu 140km/h wyskakuje mi błąd (samochód z kluczykiem) i samochód traci moc na jakiś czas pozniej wszystko wraca do normy czy nie miał którys z kolegow takiego samego problemu??? Chłodnica intercoolera nowa egr nowy , przepływomierz również. byłem juz u kilku jak nie kilkunastu mechaników i nic nie potrafili z tym zrobic.

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 23 wrz 2014, o 19:11
przez mateusz
mialem to samo w astra F (1) i byla to cewka zaplonowa jak sie nie myle oraz nie wiem czy dobrze opisalem ta czesc

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 23 wrz 2014, o 19:46
przez grzesrany
Witam Koleżanki i Kolegów.
U mnie podobny problem, 198tys 2008 rocznik.OPCOM pokazuje błedy:
Łączna ilość kodów: 4
P0299 - Niskie ciśnienie doładowania (52) - Nie występuje
P042A - Za wys. temp. czujnika 2 temperatury spalin (54) - Nie występuje
P242F - Zapchany filtr cząstek stałych Diesel (66) - Nie występuje
P242F - Zapchany filtr cząstek stałych Diesel (5B) - Nie występuje
DPF wypaliłem i
Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,35 %
Regeneracja DPF,0 %
Regeneracje od wymiany DPF (filtra cząstek paliwa Diesel),344 km
Auto traci moc przy 1500 obrotów i słyszę jak z okolicy sprężarki? jakby uchodziło ciśnienie.
Na wysokich obrotach jeśli nie włączy się tryb awaryjny auto chodzi ok ale świst uchodzącego ciśnienia jest wyraźny.
Czy to normalne wskazania sond:
Czujnik 1 temperatury gazów spalinowych,1.14 V
Czujnik 1 temperatury gazów spalinowych,130 °C
Czujnik 2 temperatury gazów spalinowych,1.16 V
Czujnik 2 temperatury gazów spalinowych,130 °C
Co sprawdzić zanim wymienię pompę?
Jak się upewnić czy na pewno pompa do wymiany?

Proszę o Waszą pomoc przy diagnozie.

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 23 wrz 2014, o 19:51
przez grzesrany
Mateusz czy pływają Ci niskie obroty ? Puść gaz i popatrz na strzałkę czy stoi czy pływa. Zaworek scv często powoduje tryb awaryjny Cena ok.350.Wymiana 5minut.

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 23 wrz 2014, o 20:16
przez mateusz
juz nie mam tego auta ale po podlaczeniu pod kompa to wykazalo i wymienialem i mialem po problemie. wiem ze astra F i H to roznica ale tylko podpowiadam. duzo zalezy od bledow jakie wyskakuja i trzeba pyt najlepiej elektromechanika o mozliwa przyczyne. u mnie bylo tak ze do 3 tys i do 130 km/h nic sie nie dzialo. po przekroczeniu np 3 tys na 2 biegu oswiecila sie kontrolka i brak mocy. albo powoli i przekroczylem na 5 biegu 130, kontrolka. jednak to bylo stare auto a w nowych zapewne moze to byc inna czesc. tyle tej elektroniki laduja w samochody ze nieraz trzeba wymienic 1 kabelek, lub w najgorszym przypadku jakies drogie rzeczy ktore powoduja awarie. (sterownik?)

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 24 wrz 2014, o 15:28
przez staniu18
Koledzy i kolezanki w moim przypadku obroty ok DPF BRAK wydawało by sie ze wszystko ok a jednak przez cały czas wyskakuje ten błąd ;/

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 24 wrz 2014, o 16:27
przez hanysek
Poczytaj w postach sam z kluczykiem,było już dużo na ten temat ,to może być wszystko.

Re: NIESZCZELNOSC W UKŁADZIE DOLOTOWYM?????? BRAK MOCY

PostNapisane: 24 wrz 2014, o 20:02
przez alpinestar
Dokładnie to może być wszystko. Najlepiej jedź na kompa jak Ci się włączy ta kontrolka i sczytają błędy na włączonym silniku. Też miałem problem na początku, że auto przechodziło w tryb awaryjny poi przekroczeniu 140 km/h, a później było coraz gorzej. W końcu udało mi się pojechać do mechanika i jak zapalił się check pokazał "obwód regulacji ciśnienia ładowania, odchylenie ujemne". Sprawdzili dolot i na podmianę dali swój elektrozawór i auto tak samo chodziło jak na moim elektrozaworze. Przeczyścili jeszcze czujnik na kolektorze jednak to nic nie dało. Dokopałem się do tematu w necie, że może przycinać się iglica w elektozaworze, więc postanowiłem zakupić nowy elektrozawór na własną rękę i od wymiany zrobiłem trasę nad morze i z powrotem, bo właśnie wróciłem. Trasa 1800 km i po błędzie ani śladu. Zaznaczę, że auto śmiało przekraczało 140 km/h na dłuższy czas i nic odpukać się nie działo.