Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Astra 3 1.3 diesel - błędy i mulenie przy ruszaniu

Postprzez woiski » 26 lip 2016, o 20:43

Cześć !
Mam mały problem. Mianowicie podczas ruszania, czuje jak samochód zamula jakby brakowało mu mocy, dopiero po jakiejś chwili, gdy wskoczy na wyższe obroty jakoś idzie. Dodam że na wolnych obrotach czasem zdarza mu falować obrotami i to dość mocno, po przegazowaniu ustępuje. Jakiś czas temu wyskoczył mi błąd EGR-u, wtedy zatankowałem lepsze paliwo i po przejchaniu ok 50 km kontrolka zgasła. Od tej pory tankuje tylko to "lepsze" paliwo. Błędy które wyskakują po przytrzymaniu gazu i hamulca to: ECN 40061 oraz ECN 161450.
Co na to poradzić ? Proszę o pomoc ;)

Pozdrawiam !
woiski
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2015, o 17:30
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Problem ze spalaniem

Postprzez Cukierek206 » 27 lip 2016, o 14:27

Witam, mam problem z astra h 1,7. Nie wiem co może być przyczyną. Tankuje do pełna (47l na dystrybutorze) i po przejechaniu całego zbiornika ( świeci się kontrolka) na komputerze pokazuje mi ze przejechałem 36l. Próbowałem zmienić stacje ale zazwyczaj jest tak samo lub porównywalnie. Ktoś wie może czemu tak się dzieje? Byłbym bardzo wdzięczny :-)
Cukierek206
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 16 lut 2016, o 14:56
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL

Astra H 1,7 cdti dwumasa

Postprzez wojto12345 » 6 sie 2016, o 16:38

Witajcie. Miałem taki przypadek, zmienione całe komplete sprzęgło (sprzegło, dwumas, wysprzęglik) koszt na okragło 3000 zł. Po 3 miesiacach sprzęgło zaczęło slizgać, pojechałem z tym na gwarancje. Okazało sie że wina uzytkownika. Sprzęgło kompletnie spalone, kolory żeliwnych elementów sino-bure. Mechanik powiedział ze nigdy nie widział takich elementów w takich kolorach. Mówi ze musiały tam panowac niesamowicie wysokie temperatury. W dwumasie pod wpływem temperatury rozpłynęła się masa która ją tam wyważa czy jakoś tak. Na pytanie skąd takie temperatury, taki szybkie zużycie (3 miesiace - około 4-5 tyś km) powiedzieli mi że musiałem to sprzegło poprostu spalić. Zagrzebac sie, zakopac , piłować itp. Na 100% z ręką na sercu mówię ze takie sytuacje nie miały miejsca, nie było zadnego smrodu, piłowania, jezdzenia na sprzegle. Podpowiedzcie coś. Co mogło to spowodować. Boje sie ze po założenie nowych elementów następne 4 miesiace i bedzie kolejna zmiana. Aha, dodam ze po pierwszej zmianie miała miejsce dziwna sytuacja - z nikąd wziął sie olej na nadkolu, tak jak bym na jakąś plamę najechał albo coś, ale nie najechałem, no i napewno to było z auta, olałem to, po kilku dniach to samo ale z drugiej strony. Pojechałem do mechaniora, ale pod spodem wszystko suche było. Skad taki wyciek mógł być? mogło to wpłynać na takie zurzycie komletnego sprzęgła? Był to czysty olej.
Pozdrawiam.
wojto12345
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 6 sie 2016, o 16:21
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Astra H 1,7 cdti dwumasa

Postprzez sparspar » 12 sie 2016, o 12:34

Był to "czysty olej" wspomniałeś....
Ten właśnie czysty olej mógł być płynem hamulcowym, który miał wpływ na przegrzanie tarczy na początek...
A skąd ten płyn, zapytasz?. Przecież wymieniali Ci wysprzęglik....

To taka moja teoria
Pozdrawiam
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
Avatar użytkownika
sparspar
Moderator
 
Posty: 531
Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Astra H GTC 1.9 CDTI 120km spadek mocy

Postprzez drydly » 12 sie 2016, o 21:44

Sprawdź wężyk od przepływomierza u mnie było bez błędów a dziura była drobna i niesamowity spadek mocy.
drydly
Starszy kierowca
 
Posty: 51
Dołączył(a): 2 sie 2014, o 15:48
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

bla p0520-05 / p0683-02

Postprzez Prezi » 18 sie 2016, o 20:05

pacjent astra 1,7 dtj 2009
kody bledow
P 0520-05 engine oil presure/switch circuit range/performance ---- status.....present
po mojemu komp stwierdzil ze cos jest nie teges z przelacznikiem zakresu obiegu bo odczyty sa nie teges --kwestia co to za przelacznik zakresu obiegu--chodzi chyba o czujnik cisnienia oleju
status present jest na wylaczonym silniku czyli chyba sam czujnik wedlug mojego myslenia (myslalem czy moze nie poleciala uszczelka na smoku)

P 0683-02 glow device general error -----status.....not present

tu nie wiem czy swieca czy modul --bo numer by wskazywal na swiece z 2 obwodu ---

slyszalem ,ze sam kabel potrafi wywalic bledy.

Mam falowanie obrotow i na wolnych czujnik ilosci zasysanego powietrza wskazuje mi 5-35 a wszystkie inne odczyty stoja . Planuje go czyms przeczyscic

Auto ma 160 tysi przy 100 tysicach wymieniane byly swiece na orginalne z aso . olej filtry wymieniane na czas . jezdze na LM 5w30 4600

kontrolka silnika pojawia sie raz na jakis czas -oleju jest na max i nie jestem pewny czy przypadkiem nie przybylo ale auto stalo troche pod skosem jak sprawdzalem.
ropy nie bylo czuc wszystkie plyny w normie . spalanie 5.4 na trasie przy 120 km/h srednio (autostrada)
Ostatnio edytowano 19 sie 2016, o 14:16 przez sparspar, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zadbaj o pisownię w swoim poście! Im bardziej przejrzysty tekst, tym łatwiej jego poprawnie zrozumieć.
Prezi
Nauka jazdy
 
Posty: 6
Dołączył(a): 18 sie 2016, o 19:35
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Astra H 1,7 cdti dwumasa

Postprzez umek19 » 26 sie 2016, o 22:32

a ja powiem tak , zajedz do mechanika i zapytaj sie czy ma przyrząd do montażu sprzegieł sac czyli samonastawnych, juz mowie - nie ma, on nie ma przyrządu ty nie masz sprzęgła o i taka historia
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Astra H GTC 1.9 CDTI 120km spadek mocy

Postprzez umek19 » 26 sie 2016, o 22:43

wyczyść egr one nigdy sie nie psuja , naprawde , ale brudzą sie w środku tego "elektromagnesu", poszukaj, jest na necie jak to rozebrac i wyczyscic - ja mam 2 egr jeden czyszcze a drugi mam w samochodie założony nowy okło 500zl, czesto też pekaja węzyki od podcisnienia sterowania turbina tu przy chłodnicy
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacj

Postprzez sparspar » 27 sie 2016, o 15:35

Panie umek19 , na podpowiedzi nie zasługują Ci co zakładają wątki a potem pozostawiają je bez odpowiedzi. Nie warto (Spójrz na date wątku pana wojto12345). Tak naprawdę to nie wiem czego on oczekiwał.....
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
Avatar użytkownika
sparspar
Moderator
 
Posty: 531
Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik: 1.8 Z18XE

pocenie się przy odpowietrzniku

Postprzez biedzin@onet.eu » 1 wrz 2016, o 06:04

witam ostatnio walcze z wyciekami w mojej Astrze...wymieniłem juz uszczelke pokrywy zaworów i jest tam sucho ale zauważyłem ze poci się przy odpowietrzniku tym co jest na pokrywie i idzie do rury..prosze o pomoc jak to naprawic
biedzin@onet.eu
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 sie 2016, o 08:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 18 gości

stat4u