Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Pytania pozostawione bez odpowiedzi- w trakcie segregacji...

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

ecn 033504

Postprzez a_lewicki » 28 sty 2016, o 12:06

Witam. Mam taki błąd ECN 033504. Czujnik wału korbowego wymieniony i nic. Błąd dalej się pojawia. Zauważyłem też, że pompka paliwa chodzi dosyć długo, jest sekunda przerwy i dalej pompuje bez końca :/ Jakieś pomysły co do przyczyny?

Silnik 1.3 CDTI
a_lewicki
Kierowca
 
Posty: 11
Dołączył(a): 16 lip 2015, o 17:01
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

kolektor ssący Astra III 1,9 ctdi 150 KM

Postprzez piotrekc91 » 29 sty 2016, o 15:53

Witajcie



Jestem tu nowy, a więc nie wiem czy piszę w dobrym dziale. Jeśli nie to prosiłbym o przeniesienie do działu właściwego. ;) Mam kilka pytań odnośnie kolektora ssącego w astrze III 1,9 cdti 150 km. Czy naprawiać, jeśli tak to gdzie najlepiej? (Płock i okolice) Czy kupić nowy a jeżeli nowy to jaki i za ile?



Pozdrawiam
piotrekc91
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 29 sty 2016, o 15:51
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Jak podłączyć Liqi Moly D.Spulung bezpośrednio w 1.7 cdti.

Postprzez KUBEK188 » 4 lut 2016, o 13:41

Witam.
Są filmiki w sieci jak to się podłącza ale na innych silnikach. Gdzie do puszki z filtrem paliwa idą 4 wężyki. Pokazane jest które z nich też mostkować. W 1.7 dth w puszce są 2 wężyki. Wydaje mi się że trzeba wężyk IN z jakimś innym pomostkować a Out idzie na wtryski + jakiś powrót z silnika i do butelki z Liqi Moly.
Na zdjęciu widać przewody idące pod samochód (do filtra i przelewowy do baku). Odczepiamy przelewowy i mostkujemy z "IN" z filtra (robiąc obieg). Koniec węża przelewowego przedłużamy i wkładamy do płynu czyszczącego. Tak samo przedłużamy "OUT" i do płynu. Całość z czyszczeniem trwa około godziny.
Efekt fajny, lepsza reakcja na gaz, poprawa korekt wtrysków.
Załączniki
20160208_124508.jpg
20160208_124508.jpg (188.06 KiB) Przeglądane 13934 razy
20160208_124440.jpg
20160208_124440.jpg (112.17 KiB) Przeglądane 13934 razy
KUBEK188
Klubowicz
 
Posty: 113
Dołączył(a): 15 kwi 2014, o 13:54
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Regulacja mechanizmu zmiany biegów

Postprzez neonx » 20 lut 2016, o 16:22

Mam problem z regulacją mechanizmu zmiany biegów Astra h 1.9 cdti 150km skrzynia m32 Problem polega na tym że nie wiem jak zablokować dźwignię zmiany biegów w pozycji serwisowej Robi się tak samo jak w zafirze B tylko że w zafirze jest wbudowany bolec otwór do blokowania dźwigni ( TAK SIĘ ROBI W ZAFIRZE Po lewej stronie podstawy dźwigni widać mały otworek. Wciskamy blokadę biegu wstecznego i ciągniemy dźwignię w lewo - blokujemy w pozycji serwisowej za pomocą wbudowanego bolca. ) ale w astrze h nie ma tego otworu i bolca Proszę o pomoc może ktoś już kiedyś to robił
neonx
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 20 lut 2016, o 15:55
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH

Wibracje podczas żwawego przyspieszania

Postprzez jahoo84 » 27 lut 2016, o 09:48

Jestem od niedawna posiadaczem asterki h z silnikiem 1,7 cdti 110km i mam pewien problem, podczas żwawego przyspieszania od 1800 do 2100 obr./min na nadwozie przenoszą się wibracje i głuchy dźwięk pewnie z silnika co ciekawe nie ma tego problemu przy łagodnym wciskaniu gazu.
Auto ładnie odpala nie ma żadnych wibracji podczas gaszenia/odpalania. Dwumas był jakiś czas temu wymieniany.
Jakieś sugestie?
jahoo84
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 27 lut 2016, o 09:31
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Wibracje podczas żwawego przyspieszania

Postprzez umek19 » 28 lut 2016, o 04:10

oj propozycji wiele , może dokręć koła, sprawdz łożysko połosi, poduszki silnika , felgi i opony, czy nadkole przymocowane jest itp. Zakładam wersję optymistyczna czyli silnik sprawwny skrzynia i dwumasa ze sprzegłem też. Kiedys miałem podobny przypadek i raz była winna osłona tarczy hamulcowej a raz wysechł smar w przegubie i kazdy mowił, że to nie przegub.
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Tryb awaryjny i spadek mocy

Postprzez piti93 » 3 mar 2016, o 11:08

Witam dziś po wyżej 3tys obrotów włączył mi się tryb awaryjny i auto straciło moc . Po zatrzymaniu się zgaszeniu i odpaleniu jechało normalnie lekko kopcąc na czarno i znów po wyżej 3tys tryb awaryjny. Czy ktoś miał już ten problem ? A kod błędu metodą gaz hamulec to ECN02345A z góry dziękuję za pomoc
piti93
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 4 lut 2016, o 21:36
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

opel astra h 1.3 cdti brak mocy

Postprzez perek11111 » 5 mar 2016, o 16:45

Witam posiadam Opla astre h 1.3 cdti
Mam problem jadac dzisjaj zaswieciła się kontrolka trybu awaryjnego i auto natychmiastowo straciło swą moc .
Po zgaszeniu samochodu i odpaleniu zaswieciła sie kontrolka silnika maxymalne obroty to 3tys dodam że auto nie kopci
Błedy po wcisnieciu gaz hamulec sà następujace

ECN157101
ECN057102
ECN065070
ECN010703
ECN013508
ECN013063
ECN223708
ECN013008
ECN161450

PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM MARCIN
perek11111
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 16:31

Re: Tryb awaryjny i spadek mocy

Postprzez umek19 » 5 mar 2016, o 19:24

albo elektrozawór turbiny, albo węzyki od elektrozaworu albo turbina do czyszczenia/regeneracji. Elektrozawór jest z tyłu silnika, dostęp raczej od dołu obok rozrusznika nowy jak dobrze poszukasz to 245zl albo spróbuj stary zregenerować(zacina się tłoczek więc trzeba go wyczyścić/nasmarować). Ale temu , że kopci to sprawdz jeszcze egr. Powodzenia
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Z19DTL odpowietrzenie układu paliwowego

Postprzez mario221 » 5 mar 2016, o 21:27

Witam

Jestem świeżo upieczonym posiadaczem Astry H i pierwszy raz posiadam silnik diesla.
Niestety musiałem wymieniać wtrysk gdyż silnik nie palił na czwarty cylinder. Zamieniłem wtryski miejscami z pierwszego na czwarty a z czwartego wsadziłem do pierwszego i wtedy czwarty chodzi a pierwszy nie. Kupiłem wtrysk i przy wymianie zapomniałem zaślepić przelewu i teraz silnik wcale nie zapala. Jak skutecznie odpowietrzyć układ ? Czy przez przelewy mogło dojsc do zapowietrzenia ? OP-COM nie widzi zadnych błędów a silnik nie pali.
Proszę o pomoc.
mario221
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 5 mar 2016, o 21:18
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

stat4u