przez szmic » 5 lut 2014, o 20:37
Fajnie kolego to wszystko opisałeś ale nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości, zaczynałem moją przygodę z SCV w ten sam sposób czyli od wymiany pompy CR na nową fabrycznie i muszę Cię zmartwić bo po pół roku wróciłem do starej i wymieniłem kolejny SCV (jeżdżę na mojej starej pompie z nowym SCV od 2,5 roku), także nie wiem do końca czy wymiana pompy była sensowna, obym się mylił i w Twoim przypadku nie powróciło falowanie, dodatkowo napiszę iż w tej sprawie dostałem nawet z GM Polska broszurę serwisową cyt. ostatni zapis "Uwaga: Nie wymieniać pompy wysokociśnieniowej". Mogłeś mieć przed wymianą SCV już problem z pompą, bo jak na razie twój przypadek jest jako jedyny, po za tym niebardzo rozumiem po co przy wymianie pompy przyuczano na nowo wtryski skoro nie były ruszane, chyba że ktoś nagrzebał wcześniej. Reasumując mogło skończyć się na kolejnej wymianie SCV, ale to już nieważne pieniążki wydałeś, wiem koszty bolą.