Witam wszystkich forumowiczów! przejdę od razu do rzeczy...kupiłem jakis czas temu astre h 1.7cdti 101km prawdopodobnie bez dpf-u (na drzwiach widnieje symbol 1.4) przez pewien czas wszystko bylo ok...bylo ;/ pojawil sie problem z kontrolka samochodu z kluczykiem. poczatkowo tylko i wylacznie przy predkosciach 160-170 na 5tym biegu, wtedy obroty spadaly do 3 tysiecy nawet jak mialem pedal do konca...zwykle przechodzilo po okolo 30 sec cos takiego i mozna bylo jechac dalej ale problem sie pojawial bardzo czesto...ostatnimi czasu juz nawet na 2,3 i 4ce wlacza sie i nie wiem za bardzo o co chodzi, dodam do tego ze bardzo kopci z tlumika. Znajomi mi radzili bym przedmuchal turbine i takim sposobem przejechalem sie do pracy (30km) na 4ce przy obrotach 4 tysiace i kluczyk sie nie wlaczyl i myslalem ze bedzie ok, ale sie przeliczylem...w drodze powrotnej (autostrada) problem ponownie powrocil gdyz jechalem juz normalnie na 5tym biegu 140km/h. niewiem co dalej z tym robic, ponadto wydobywa sie dziwny odglos podczas przyspieszania na kazdym biegu procz jedynki, tak jakby cos zasysalo powietrze w okolicach maski. Drodzy forumowicze, wiem ze bylo sporo podobnych tematow jednak kazdy sie rozni szczegółami i postanowilem zalozyc nowy na ten temat.
Z góry dzieki za wszelkie podpowiedzi!