Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez tombo77 » 25 lut 2014, o 18:34
Witam. Pomóżcie. Zdiagnozowano u mnie w silniku (1.7 dth-isuzu) spaliny w układzie chłodzenia. Oddałem samochód do mech na wymianę uszczelki pod głowicą. Nadmienię że nie przybywało mi oleju ani nie ubywało płynu chłodzącego. Dostałem informację że panowie od sprawdzenia głowicy powiedzieli że na 99% to obsady gniazd wtryskiwaczy nie trzymają już. Zalecili wymianę ale nadmienili że jeśli gniazda będą skorodowane to nic już się nie da zrobić i głowica idzie do śmieci. Pytanie czy przez nieszczelność obsad mogą się dostawać spaliny do układu chłodzenia?
-
tombo77
- Kierowca
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 18:37
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez tuszok » 23 mar 2014, o 22:52
Jedno z drugim nie wiele ma wspólnego! Spaliny w układzie chłodzenie będą w przypadku gdy przedmuchnie UPG między cylindrem a kanałem chłodzenia ale wtedy powinno robić się duże cisnienie w układzie chłodzenia (po otwarciu zbiorniczka wyrównawczego przy uruchomionym silniku wyrzuca płyn)
-
tuszok
- Weteran
-
- Posty: 657
- Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
- Lokalizacja: CAL
- Silnik: 1.6 Z16XER
przez tombo77 » 25 mar 2014, o 13:22
Odpowiem tak uszczelka była przedmuchana tylko między 2 a 3 garem została wymieniona uszczelnienie obsad również i problem ze spalinami został rozwiązany
-
tombo77
- Kierowca
-
- Posty: 17
- Dołączył(a): 7 kwi 2013, o 18:37
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez tuszok » 26 mar 2014, o 23:01
Czyli UPG tak jak mówiłem!
-
tuszok
- Weteran
-
- Posty: 657
- Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
- Lokalizacja: CAL
- Silnik: 1.6 Z16XER
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości