Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez axegmnil » 27 sty 2019, o 15:40
Witam, wybrałem się moja astra do Niemiec (paca). W trasie wszytko było okey, pojechałem do pracy wracajac z niej zaczeła mi przerywać dmuchawa, później radio, właczała się i wyłaczała nawigacja, raz było wspomaganie raz nie, zegary gasły i się zapalały, światła się wyłaczały i właczały i tak w kólko przez cały powrót do mieszkania. Zgasiłem samochód ale już później nie dało się odpalić (przy pomocy innego auta i kabli dało się odpalić ale dyskoteka dalej była i po chwili zgasł) odkręciłem akumulator, był do zera rozładowany. Naładowałem go włożyłem do samochodu i wszystko działa, przejechałem 30km i wszystko jest okey. Sprawdzałem w ukrytym menu czy w ogóle alternator ładuje akumulator(pokazuje mi ze 12.4 a powinno byc chyba minimum 13.5) I teraz sam nie wiem czy wracać tak do polski czy załatwiać lawetę. (zdjęcie z menu i film co się działo ) https://imgur.com/a/SnIyibs
-
axegmnil
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27 sty 2019, o 15:13
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez Patrykus » 27 sty 2019, o 17:09
ładowanie w ukrytym menu powinno być na poziomie 14,3V
-
Patrykus
- Weteran
-
- Posty: 522
- Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez axegmnil » 27 sty 2019, o 17:25
a waha się pomiędzy 12V a 13V. Nie ma szans że pzejade 500km? nawet jak załatwie zapasowy akumulator
-
axegmnil
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27 sty 2019, o 15:13
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez Patrykus » 27 sty 2019, o 17:44
może być uszkodzony alternator, wyjeździsz prąd z aku, nie doładuje go i stoisz
-
Patrykus
- Weteran
-
- Posty: 522
- Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
przez axegmnil » 27 sty 2019, o 18:11
czyli nie ma nawet co ryzykowac.
-
axegmnil
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 27 sty 2019, o 15:13
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez PiotrWłocławek » 3 mar 2019, o 23:11
Wyjecie alternatora proste. Tylko nie demontuj chłodnicy jak mi mechanik znajomy radził hehehe / Oni tak w zakładzie robią hehehehhe. Tylko zdemontuj klakson i altek elegancko wyjdzie:). Trochę problemu było z odkręceniem przewodów od vacuum pompy ale tak to luz.
pozdrawiam
-
PiotrWłocławek
- Kierowca
-
- Posty: 18
- Dołączył(a): 27 paź 2015, o 21:26
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 15 gości