Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Błąd 02345A

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Błąd 02345A

Postprzez Dolar » 26 lut 2016, o 20:35

Witam was serdecznie

Mam dosyć dziwny problem mianowicie Asterka rocznik 2006 1,9 cdti 100km przy ruszaniu ze swiateł i jezdzie takiej zeby zdazyc na nastepne zielone , a wiec 1 gaz 2 gaz 3 gaz i przy obrotach mniejwiecej 3200 , zapala sie czek i tryb awaryjny max 3000 obrotów . Wyłączam silnik właczam i jest normalnie . Dzieje sie tez identycznie przy jezdzie na trasie i probie wyprzedzenia redukcja na trójke i dups tryp awaryjny i tak samo jak powyzej.

pierwsza diagnoza vacu pompa no i wymieniona jakos w sierpniu. przez jakis czas byl spokoj ale pozniej sprawa wrocila. W miedzy czasie wyciety został dpf [to oddzielna sprawa].
ostatnio czyszczony czujnik podcisnienia oraz egr i mialo byc dobrze mechanicy jezdzili pilowali auto i niby nic , ja wsiadam pierwszy start 1 gaz 2 gaz 3 ... no i to samo , propozycja warsztatu wymiana czujnika podcisnienia , "a jak nie to to bedziemy eliminować metodąprób i błędów". Jak to mówia biednego niestac na oszczedzanie i chcialbym to zrobic raz a dobrze , moze ktos z forumowiczów mial tak samo lub bardzo podobnie . Licze na kazda pomoc i podpowiedz. jesli brak jakis info pytajcie dopisze
Dolar
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7 lip 2015, o 21:27
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

Re: Błąd 02345A

Postprzez mateusz » 28 lut 2016, o 07:21

mozliwe ze ten czujnik o ktorym Ci mowili jest walniety bo wlasnie zeby nie podac za duzego cisnieni zeby Ci nie rozerwalo nic w srodku to czujnik wywala blad i ogranicza Ci auto.
Avatar użytkownika
mateusz
Weteran
 
Posty: 548
Dołączył(a): 20 cze 2013, o 13:54
Lokalizacja: OPR Głogówek
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Błąd 02345A

Postprzez Dolar » 14 kwi 2016, o 18:48

Wiec tak :
- wymieniony czujnik cisnienia doladowania w kolektorze i dalej to samo
- wymieniony zawór ciśnienia doładowania turbiny i dalej to samo

nastepna opcja to podobno czyszczenie turbo bo moga byc zrypane klapy sterujace powietrzem jakies kierownice czy cos
Dolar
Nauka jazdy
 
Posty: 7
Dołączył(a): 7 lip 2015, o 21:27
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL


Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

stat4u