Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Blad

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: Blad

Postprzez Cytryna20 » 30 sty 2016, o 16:04

Dodam jeszcze ze nie swieci sie zaden cheack ani zadna kontrolka tylko pojawia sie jeden blad chyba ze jest jakis przycisk ktorym sie dusi zeby zobaczyc nastepny blad o ktorym nie wiem
Cytryna20
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29 sty 2016, o 15:58
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Blad

Postprzez szmic » 30 sty 2016, o 17:05

powinien być z tyłu silnika po stronie pasażera, dojście raczej z kanału
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Blad

Postprzez umek19 » 2 lut 2016, o 02:55

zaworek jest nad rozrusznikiem czyli za silnikiem dostęp od spodu samochodu i nawet w miarę dostępny, przykręcony na klucz 10 ale ja obstawiam czujnik wału( też go tam znajdziesz nad rozrusznikiem). Gdyby był padnięty zaworek to samochód by nagle tracił moc ale by odpalał zawsze. Albo padło to i to
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Blad

Postprzez szmic » 2 lut 2016, o 16:45

z czujnikeim wału możesz mieć rację , jak jest ciepły nie mozna odpalić , jednak utrata mocy wskazuje również na zaworek tym bardziej że jest błąd
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Blad

Postprzez Cytryna20 » 7 lut 2016, o 10:17

Bo jest jeszcze uszkodzona sprezarka klimatyzacji a dokladniej kolo pasowe poniewaz piszczy i stracilo jakies gumki po ktorych kolo doslownie tnie pasek wieloklinowy w tej chwili jest pol paska moze sie gdzies zawinal ten pasek lub cos..
Cytryna20
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 29 sty 2016, o 15:58
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Blad

Postprzez umek19 » 7 lut 2016, o 15:37

Często przyczyną uszkodzenia paska klinowego jest zatarte kółko alternatora bo ono ma sprzęgło w środku lub słaby napinacz, nie pamiętam żeby w sprężarce były jakieś gumki oprócz uszczelek, uszkodzone może być koło pasowe ale wału korbowego tam są gumy i one czasami ze starości zaczynają piszczeć i faktycznie tam są gumy. Ta historia coraz gorzej wygląda kto to naprawia??? Zmień mechanika bo popłyniesz z kasą
Białystok. Czasem jest tak, że to, co się liczy, nie da się policzyć, a to, co daje się policzyć – nie liczy się.
Avatar użytkownika
umek19
Weteran
 
Posty: 531
Dołączył(a): 22 gru 2015, o 02:18
Lokalizacja: Białystok
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

stat4u