Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
-
panbartoszpe
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 9 lis 2015, o 09:34
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez pawel230493 » 8 gru 2015, o 11:24
Siemanko.
Sprawdź zawór sterujący turbiną.
-
pawel230493
- Kierowca
-
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22 sie 2014, o 10:10
- Lokalizacja: Krosno
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez panbartoszpe » 10 gru 2015, o 20:49
pawel230493 napisał(a):Siemanko.
Sprawdź zawór sterujący turbiną.
Chodzi o zawór N75?
-
panbartoszpe
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 9 lis 2015, o 09:34
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
przez pawel230493 » 10 gru 2015, o 22:43
Tak.Sprawdź sobie jakie podciśnienie masz na biegu jałowym,powinno wynosić około 0,7 bara...jeżeli tą wartość będziesz miał mniejszą to walnięta gruszka albo źle zregenerowane turbo.
-
pawel230493
- Kierowca
-
- Posty: 19
- Dołączył(a): 22 sie 2014, o 10:10
- Lokalizacja: Krosno
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH
przez panbartoszpe » 12 gru 2015, o 17:26
pawel230493 napisał(a):Tak.Sprawdź sobie jakie podciśnienie masz na biegu jałowym,powinno wynosić około 0,7 bara...jeżeli tą wartość będziesz miał mniejszą to walnięta gruszka albo źle zregenerowane turbo.
jeszcze jakbyś mogł powiedzieć gdzie ten zawór się znajduje bo niezbyt wiem co i jak
-
panbartoszpe
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 9 lis 2015, o 09:34
- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTH
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 9 gości