Witam.
Wczoraj wjeżdzając do garażu coś zachrobotało pod maską , przy skręcaniu maxmyalnie w prawo usłyszałem metaliczny dźwięk i coś wypadło spod samochodu ...
Zaglądam pod samochód a tam leży koło pasowe wału korbowego .
Zamówiłem już kółko + napinacz + pasek i będę zabierał się do wymiany .
W związku z tym pytanie, czy będę mógł to zrobić bez kanału z samym podnośnikiem ?
Jaki jest gwint na ów kole ( lewy / prawy ) ?
Czy będę miał wystarczająco siły żeby odkręcić resztę która została ? Ponoć jest przykręcane na klej + pneumat .
Nigdy tego nie robiłem ale sprawa nie wydaje się skomplikowana .
Zanim się zabiorę do roboty proszę o jakieś dobre rady żebym nie spędził pół dnia pod samochodem
Jak zablokować koło żeby można było je próbować odkręćić , wrzucić na bieg ? zostawić na ręcznym ?
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/uplo ... 083811.jpg