Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

nie równa praca silnik

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Re: nie równa praca silnik

Postprzez bolekwrc » 3 kwi 2015, o 14:52

witajcie,

właśnie odebrałem wtryskiwacze. dwa były padaczki totalne jak sie na testach okazalo i zostaly zregenerowane. po motazu dam znac co i jak i czy to byla przyczyna.
bolekwrc
Kierowca
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:03
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: nie równa praca silnik

Postprzez sparspar » 3 kwi 2015, o 15:14

bolekwrc napisał(a):witajcie,

dwa były padaczki totalne

Mnie to rozwala "na łopatki". Masz samochód z 2009 roku!!- Dla mnie to szok, że tak często padają wtryski!! Bo wyremontowałem w życiu kilkaset silników (starszej daty) i usuwałem z nich usterki (związane z nieprawidłową pracą typu szarpanie itp., ale na 1000 kłopotów związane z pracą silnika to wtryskiwacze zawiniły tylko kilka, kilkanaście razy. Niby technologia idzie do przodu, ale tak na prawdę liczy się tylko pieniądz i wszyscy producenci mają nas totalnie w przysłowiowej d***e,. Czasami zastanawiam się czy nie kupić 15 czy 20 sto latka i inwestować tylko w blacharkę, bo silnik się nie psuje

pozdrawiam
ps. a możesz powiedzieć ile wzięli za regenerację wtrysków , jakie koszta poniosłeś?
"pewnie wiecie o tym, że mercedes kiedyś był na skraju bankructwa, bo samochody nie psuły się typu beczka", ale to inny temat, dlatego musimy do tego przywknąć, że samochody będą psuły się częściej L(
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
Avatar użytkownika
sparspar
Moderator
 
Posty: 531
Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
Lokalizacja: Gdańsk
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: nie równa praca silnik

Postprzez bolekwrc » 4 kwi 2015, o 10:04

Wtryskiwacze zamontowane i auto jak nowe :)
Koszty:
- alternator + akumulator 906,32zł
- sprawdzenie wtryskiwaczy 4szt 200zl
- regeneracja 2szt 1360zl
- kurier 40zl
- uszczelka pokrywy zaworow 68zl
- podkładki pod wtryskiwaczy + oringi uszczelniające 141zl
- pasek wielorowkowy 80zl
- robocizna 270zl (wymiana alternatora, sprawdzenie i ustawienie rozrzadu, demontaż i montaż wtryskiwaczy, podłączenie pod komputerx2, pomiar kompresji silnika, pomiar zawartości spalin w płynie chlodzacy, czyszczenie przepustnicy i odlotu powietrza).

To by było na tyle.

Niestety ręce opadają jakie to wszystko jest liche i kiepskiej jakości. Tu masz rację ze najlepsze są starsze poczciwe benzyniaki
bolekwrc
Kierowca
 
Posty: 14
Dołączył(a): 5 lut 2015, o 15:03
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Poprzednia strona

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

stat4u