przez sparspar » 11 sty 2015, o 21:19
Witam wszystkich w Nowym Roku...
Odnośnie temperatury -to nie przejmowałbym się jeżeli nie masz spadków do 10 stopni.I jak w trasie masz 88 to "gitara"
Ewidentnie bogata mieszanka. Nigdy na hamowni nie byłem , ale wykres łatwo idzie zinterpretować a jak jestem gdzieś w błędzie to proszę mnie poprawić.
Twój silnik kuleje widać to już w pkt.1, jak spojrzysz na spadek momentu- generalnie silnik jest na granicy "gaśniecia" bo z tego co pamiętam to na start potrzebne jest około 100Nm- czyli ledwo co się łapie. Dalej nie ma co momentu wyjaśniać bo moment wylicza się z mocy , czyli te obszary , które zaznaczyłem
pkt. 1 bogato po uruchomieniu- przyczyną może być czujnik temperatury, i tak jak piszesz "może być zalany"
pkt. 2 bogato- wg mnie ten punkt jest najgorszy i w sumie najważniejszy bo przyczyn może być wiele
świece i cewka, sonda, czujnik temperatury, przepływomierz, lejące wtryski, ciśnienie paliwa,
pkt. 3 wzrost mocy chwilowy spowodowany przez wydajne turbo , ale to tylko w niewielkim zakresie i w każdym turbo będzie podobnie przy duże ilości paliwa
pkt. 4 bogato i strzały z wydechu to znaczy , że paliwo nie dopaliło się w cylindrach i pali się w wydechu (tak jak napisałeś, że gryzł czarny dym -tylko dlatego , że dużo paliwa spala się w wydechu), czyli mieszanka bogata.
Jeżeli podmieniłeś przepływomierz , wymieniłeś cz. temperatury i sprawdziłeś ustawienie rozrządu to nie pozostaje nic innego jak sprawdzić wtryski i zresetować komputer. Mi nic innego do głowy nie przychodzi... Proszę niech ktoś jeszcze podpowie co może być przyczyną?. Możesz nawet wykręcić świece i obejrzeć z czystej ciekawości...
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- power
- hamownia.jpg (199 KiB) Przeglądane 14170 razy
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.