Jestem po podmianie dwóch cewek, na jednej z nich było lekkie szarpniecie przy równe 4tys. obr, a na drugiej zaczyna się już tuż przed i zaczyna mrugać CHECK i wyłącza jeden cylinder, nie zawsze choć dość często.
Po sprawdzeniu na komputerze pokazało wypadanie zapłonu na 1 cylindrze i 4. Czyli na dwóch rożnych cewkach.
Dodam że po odpięciu przepływomierza problem lekko ustaje, choć czuć zamulenie w granicach 3-4 tys obrotów, czyżby to wina przepływki ?, bo ją także podmieniałem i przy 4tys. obr. było jednak delikatne szarpnięcie(ale czy przepływka ma wpływ na wypadanie zapłonu ?)
świece mam aktualnie założone nowe BRISK były NGK. Czy spróbować jeszcze na nowych NGK ?
Jeszcze jeden temat poruszę, auto ma seryjnie 170km, po wciśnięciu sport czuć znaczną różnice w przyspieszeniu, auto staje się żwawsze, czy jest taka możliwość, że ktoś wgrał na przycisk SPORT np. program na 204 KM ? I problemem szarpania mogą być niezgodne mapy ? Bo często zdarza się to na sporcie.
Podpowiedzcie coś, bo już nie mam sił, do tego auta.