Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Regulamin Forum

Regulamin forum, informacje o działaniu strony.
Tutaj można zgłaszać pomysły odnośnie rozwoju strony.

Regulamin Forum

Postprzez admin » 11 lut 2012, o 13:51

1. Postanowienia ogólne

1.1. Forum Fanklubu Astra 3 (zwane dalej Forum) jest częścią składową serwisu http://astra-3.pl
1.2. Rejestracja na Forum jest bezpłatna i dobrowolna.
1.3. Część informacji będzie dostępna tylko po rejestracji (po zalogowaniu).
1.4. Dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta użytkownika.
1.5. Użytkownik zgadza się na zapisywanie w bazie danych wszystkich informacji, które podaje. Dane te nie będą przekazywane nikomu bez jego zgody, ale Obsługa Forum nie odpowiada za włamania, które mogą spowodować wykradzenie danych.

2. Publikacja wiadomości

2.1. Przed zadaniem pytania lub założeniem nowego wątku sprawdź, czy temat nie był już wcześniej poruszany - funkcja "szukaj" oraz przejrzyj działy strony głównej (zwłaszcza: porady, usterki, akcje serwisowe).
2.2. Jeśli nie masz nic do powiedzenia na temat, to nie pisz.
2.3. Pytania oraz nowe wątki umieszczaj w odpowiednich działach.
2.4. Nie dubluj tematów w różnych działach.
2.5. Tytuł wątku powinien być zwięzły, konkretny oraz zgodny z treścią wątku. W szczególności nie należy używać tytułów w stylu "mam problem", "pomocy", "coś nie działa" itp.
2.6. Unikaj wiadomości napisanych w sposób niezrozumiały, nielogiczny, niepoprawnej pisowni, użycia slangu młodzieżowego lub branżowego, z użyciem samych duży liter, niepoprawnie sformatowanych.
2.7. Nie umieszczaj postów jeden bezpośrednio za drugim. Jeśli chcesz coś dodać, użyj funkcji edycji.
2.8. Posty lub wątki naruszające powyższe zasady podlegają moderacji (patrz pkt 5).

3. Nadzór nad działalnością Forum

3.1. Za porządek na Forum odpowiedzialni są Moderatorzy (działowi oraz globalni) oraz Administrator.
3.2. Administrator ani Moderatorzy nie odpowiadają za treść wiadomości wysłanych przez użytkowników Forum.
3.3. W przypadku problemów z Forum skontaktuj się z Moderatorem danego działu lub ewentualnie Moderatora Globalnym.
3.4. Jeśli nie zgadzasz się ze zdaniem Moderatora działu, zwróć się o pomoc do Moderatora Globalnego lub Administratora.
3.5. Decyzje Moderatorów nie podlegają komentarzom na Forum - można to robić poprzez PW (wiadomość prywatną).

4. Postanowienia porządkowe

4.1 Zabronione na Forum są:
4.1.1. jakiekolwiek przejawy braku szacunku dla innych użytkowników Forum lub osób trzecich,
4.1.2. zamieszczanie treści niecenzuralnych, obraźliwych, propagujących przemoc, groźby i inne niezgodne z prawem powszechnym,
4.1.3. wszelkie działania, które wpływają lub mogą wpływać niekorzystnie na działalność Forum lub całego serwisu,
4.1.4. zakładanie fikcyjnych kont użytkownika zwłaszcza w celach reklamowych, promocyjnych lub poprawy pozycjonowania,
4.1.5. reklamowanie innych stron internetowych, produktów lub usług bez zgody Administratora,
4.1.6. podszywanie się pod inne osoby (w szczególności pod Administratora lub Moderatora), a także udostępnianie konta osobom trzecim,
4.1.7. udostępnianie za pomocą Forum materiałów uzyskanych nielegalnie lub naruszających cudze prawa autorskie,
4.1.8. wszelkie inne działania niezgodne z obowiązującym prawem.
4.2. Wszystkie treści publikowane są przez użytkownika Forum na własną odpowiedzialność i jednocześnie stają się one treściami publicznymi.
4.3. Użytkownik Forum jest zobowiązany do niezwłocznego wykonania czynności wymienionych w upomnieniu Moderatora np. poprawienie tytułu tematu, treści tematu, pisowni, błędów ortograficznych itp.
4.4. Osoby nie reagujące na upomnienia, ustawicznie naruszające regulamin Forum, mogą otrzymać ostrzeżenie lub stracić dostęp do Forum na stałe.
4.5. Otrzymanie więcej niż 3 ostrzeżeń skutkuje zablokowaniem możliwości pisania postów. Otrzymanie więcej niż 6 ostrzeżeń skutkuje zablokowaniem konta.
4.6. Okresowo będzie odbywać się weryfikacja profili użytkowników. Konta osób, które zarejestrowały się, ale nigdy się nie zalogowały lub nie napisały żadnego postu będą kasowane z Forum.
4.7. W przypadku stwierdzenia złamania przepisów prawa Administrator może zawiadomić dostawcę Internetu użytkownika lub organy ścigania.

5. Moderacja Forum

5.1. Forum podlega moderacji.
5.2. W przypadku nieprzestrzegania niniejszego regulaminu Moderator ma prawo do:
5.2.1. modyfikacji, przenoszenia lub usuwania postów,
5.2.2. przenoszenia do innego działu, dzielenia, zamykania i usuwania wątków,
5.2.3. udzielania upomnień i ostrzeżeń widocznych w profilu,
5.2.4. wydawania poleceń użytkownikom, co do poprawnego korzystania z Forum.
5.3. Moderator Globalny ma ponadto prawo do blokowania i usuwania kont użytkowników wraz z zakazem ponownej rejestracji (w szczególnych przypadkach).
5.4. Moderatorzy są powoływani przed Administratora Forum.
5.5. Administrator jest jednocześnie Moderatorem Globalnym.
5.6. Moderator powinien znać i stosować niniejszy regulamin.
Avatar użytkownika
admin
Administrator
 
Posty: 91
Dołączył(a): 13 wrz 2011, o 13:50

Powrót do Regulamin i funkcjonowanie strony

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

cron
stat4u