piotii napisał(a):Adrianuss90 napisał(a):piotii napisał(a):silnik spalinowy konstrukcja XX wieku
- silnik pracuje-- potrzebuje filtr powietrza, filtr oleju , olej taki jaki producent przewidział
- minie czas, lub przebieg -- utraty własności oleju i zadań filtrów -- to wymieniamy
- silnik traci swoje parametry, naprawiamy go, lub wymieniamy na inny
inne pomysły, to leczenie "syfa" pudrem
Idąc tym tokiem myślenia w momencie gdy w silniku zebrał się nagar muszę wymienić go na inny najlepiej nowy aby nie było nagarów ;p
Zapieczone pierścienie tłokowe, jeśli płukanka je ruszy to po co rozbierać cały silnik i wydawać parę tysięcy na jego remont?
Dlaczego zebrał się nagar ?
Dlaczego zapiekły się pierścienie tłokowe ?
Dlatego że np poprzedni właściciel stosował oleje niskiej jakości albo trzymał się wymian LL