przez szmic » 20 lip 2018, o 14:38
miałem na myśli nowy dekielek z 1.7 ewentualnie używany - szczelny, taki test szczelności jak na filmie każdy może wykonać we własnym zakresie na pewno mniej problemów niż wymiana puszki z 1.9 i przeróbka przewodów, nie mam już na czym wypróbować klejenia (zmieniłem markę pojazdu), myślałem o zalaniu wokół pinów lub całą tylną ściankę gniazda cieńką warstwą kleju dwuskładnikowego (epoxydowy) - może przyniosłoby to efekt i uszczelniło miejsce źle zalanych fabrycznie pinów, na innym forum wspomniano również o zalepieniu całego wtyku taśmą, tylko jak dla mnie tj półśrodek, z biegiem czasu taśma prawdopodobnie puści jak napije się ropy, pomysł z taśmą dobry jedynie dla testu. Wymiana filtra na inny typ? znowu dziubanie z przewodami, więc raczej nie, wiadomo że lepiej zostać przy oryginale, w tamtym czasie nie miałem innego pomysłu jak pucha z 1.9 które nie miały takowych problemów. Patrząc na to z innej perspektywy, skoro tak dużo opli 1.7 ma problem z powietrzem w układzie paliwa to zastanawiam się czy zakup nowego dekielka za około 200- 250zł (takie ceny pamiętam - może teraz jest taniej) ma sens , jak wychodzi na to że cała produkcja tych puszek może być felerna.