Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
przez Taxi » 1 cze 2017, o 19:19
Pierwszy błąd to możliwe że wystarczy styki przeczyscic. A o drugim nic konkretnego nie wiem. Czy to coś poważnego? https://youtu.be/s2KFw_plXgg
-
Taxi
- Nauka jazdy
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 cze 2017, o 19:11
- Silnik: 1.4 Z14XEP
przez elvisp133 » 2 cze 2017, o 17:22
A jakieś objawy? Falują obroty?
Kiedyś miałem coś podobnego. Po rozszyfrowaniu kodów myślałem, że znowu kupa kasy w błoto - przepustnica do wymiany, przynajmniej. Zajechałem do mechanika. On podłączył pod komputer i coś mu tam nie pasowało. Potem wstał westchnął i wiesz co zrobił? Odpiął kabel od pedału przyspieszenia i psiknął kontakt spray'em. Pomogło. Spróbuj.
-
elvisp133
- Starszy kierowca
-
- Posty: 43
- Dołączył(a): 12 lis 2014, o 10:31
- Lokalizacja: Białystok
- Silnik: 1.4 Z14XEP
przez Taxi » 2 cze 2017, o 22:55
Spadek mocy jak zapala się auto z kluczem. Po chwili jazdy.
-
Taxi
- Nauka jazdy
-
- Posty: 2
- Dołączył(a): 1 cze 2017, o 19:11
- Silnik: 1.4 Z14XEP
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 24 gości