Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez sparspar » 11 kwi 2017, o 10:15
Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.
-
sparspar
- Moderator
-
- Posty: 531
- Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
- Lokalizacja: Gdańsk
- Silnik: 1.8 Z18XE
-
przez adrian 1987 » 11 kwi 2017, o 13:51
Na wstępie serdecznie pozdrawiam czytałem i szukałem a mam pytanie czy jestem w stanie zobaczyć czy muszę całą listwę wymienić czy tylko np jedną z góry dziękuje
pozdrawiam AS 1987
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez toldik » 11 kwi 2017, o 22:19
Jednej nie wymienisz - w Twoim silniku jest listwa (fotka) nawet jak padnie na jednym cylindrze wymieniasz niestety całość.
Delphi polecam czyli to co w oryginale siedzi (CE20009-12B1).
Przy nowej cewce zaleca się zapodać nowy komplet świec zapłonowych.
Zalecane BOSCH FQR8LEU2
lub oryginały GM:
Nr GM 95519058
Nr kat. 1214120
Pzdr.
- Załączniki
-
- cewka.jpg (162.31 KiB) Przeglądane 17493 razy
-
toldik
- Starszy kierowca
-
- Posty: 39
- Dołączył(a): 21 maja 2016, o 18:31
- Lokalizacja: Piaseczno
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez adrian 1987 » 12 kwi 2017, o 12:37
ok dziękuje świece są nowe może to nawet nie cewka może te jakieś komory dolotowe jestem zielony w tym temacie a jak sprawdzić najłatwiej czy cewki są dobre ktoś mi mówi żebym wykręcał świece i jak jakaś będzie zalana to znaczy że ta cewka to prawda
pozdrawiam AS 1987
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez MISIEK13111981 » 12 kwi 2017, o 13:03
Tak właśnie sprawdzisz cewkę, jeżeli któraś świeca jest zakopcona lub zalana to na tej fajce masz problem ze spalaniem. Ja jeździłem tak tydzień aż wywaliło błąd, bo też nie byłem pewien czy to cewka.
-
MISIEK13111981
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 425
- Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:38
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez adrian 1987 » 12 kwi 2017, o 16:58
Więc świece wykręcone suche i czyste więc cewki dobre zostaje chyba ten ,,dolotowy powietrza"czy jakoś tak a sam w ogóle jestem w stanie to zrobić
pozdrawiam AS 1987
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez adrian 1987 » 16 kwi 2017, o 11:10
zakupiłem nowe cewki i już nie szarpie jedzie też normalnie ale dużo pali i błędy też są czy muszę jechać do mechanika na skasowanie ? Wszystkiego najlepszego i mokrego dyngusa
pozdrawiam AS 1987
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez MISIEK13111981 » 16 kwi 2017, o 11:23
Bez kompa nie skasujesz.Dużo to znaczy ile? Cewki jakiej firmy kupiłeś?
-
MISIEK13111981
- Starszy klubowicz
-
- Posty: 425
- Dołączył(a): 15 mar 2014, o 14:38
- Lokalizacja: KOSZALIN
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez adrian 1987 » 17 kwi 2017, o 16:53
12 l na 100 w cyklu mieszanym firmy BREMI bo tutaj nie dostałem Delphi
pozdrawiam AS 1987
-
adrian 1987
- Nauka jazdy
-
- Posty: 7
- Dołączył(a): 10 kwi 2017, o 19:13
- Silnik: 1.6 Z16XEP
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 54 gości