Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
Moderator: piotii
przez marek_makowski » 16 lut 2017, o 14:51
Miałem identyczną sytuację. Mokre i brudne wszystkie 4 górne elementy wtryskiwaczy. W aso powiedzieli ze nic zlego sie dzieje bo nic sie nie psuje, poprostu uszczelniacze miedzy pokrywa gorna silnika wtryskiwaczami przeciekaja bo sa juz wyrobione i stare. Wymienione cztery sztuki bez duzych problemow. Sam to zrobilem w 30min. Koszt uszczelniaczy to 70zl za sztukę. Po wymianie rok czasu jezdze i suchutko. Takze prosta sprawa.
-
marek_makowski
- Klubowicz
-
- Posty: 70
- Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:39
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL
przez szupersznikersz » 16 lut 2017, o 20:15
Czyli poza tym ze "mokro" nie ma innych objawow? Jak inny odglos pracy?
-
szupersznikersz
- Kierowca
-
- Posty: 13
- Dołączył(a): 29 kwi 2016, o 09:45
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL
przez marek_makowski » 17 lut 2017, o 20:55
ja nie zauwazylem nic niepokojacego w pracy silnika. Jezdzilem tak na mokrych uszczelkach przez pol roku. Po tym czasie zabralem sie za diagnoze co to itd. Po wymianie uszczelek, praca silnika bez zmian. Do dzis sucho wokolo wtryskiwaczy.
-
marek_makowski
- Klubowicz
-
- Posty: 70
- Dołączył(a): 22 maja 2014, o 22:39
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTL
przez danielsonnn » 4 kwi 2022, o 19:12
cześć,
przymierzam siię do wymiany uszczelniaczy wtrysków - tych na górze. Czy po zdjęciu ptzelewów ten plastikz gniazdem też jakoś zejdzie żeby nałożyć uszczelniacz ?
-
danielsonnn
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 19 cze 2018, o 10:39
- Silnik: 1.6 Z16XEP
Powrót do Napęd, silniki diesla
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 15 gości