Moderatorzy: piotii, miranda
przez markbanin » 12 lut 2017, o 14:27
WITAM,
Od niedawna jestem posiadaczem astry H i od samego poczatku mam problem z dźwiękiem niezapietych pasów.
Trochę poszperalem i okazało sie ze w mojej astrze zostały wymienione napinacze .
W oryginalnych były dwie wtyczki gdzie jedna odpowiada za napinacz a druga właśnie za zapiete pasy.
Te które są teraz założone maja tylko jedna wtyczkę .
Moje pytanie brzmi :
Jaki opornik trzeba założyć o ile w ogóle trzeba żeby to pikanie zlikwidować ... ?
Wyłączyć kompem tego nie idzie...
-
markbanin
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12 lut 2017, o 14:20
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez damnian » 12 lut 2017, o 15:57
markbanin napisał(a):Wyłączyć kompem tego nie idzie...
Idzie, ja u siebie wyłączyłem.
-
damnian
- Kierowca
-
- Posty: 16
- Dołączył(a): 7 paź 2016, o 19:29
przez markbanin » 12 lut 2017, o 16:08
Tak ale jak nie jest wcale kabel podłączony to nie idzie. Dlatego chce zaslepic ten kabel opornikiem.
-
markbanin
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12 lut 2017, o 14:20
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez cichy79 » 13 lut 2017, o 09:01
Markbanin no to ładnie musiało być to twoje auto po dzwonie.
Z tego co kojarzę to tam sa oporniki 2.2 oma lub 2.8 oma, ciekaw jestem jak wygląda kwestia poduszek powietrznych ???Podepnij u kogos pod Techa albo OP-coma i zobacz czy je wogole masz czy tez juz ktoś opory wsadził,tak mistrze blacharze wkładają tam też oporniki.
-
cichy79
- Starszy kierowca
-
- Posty: 39
- Dołączył(a): 24 mar 2016, o 14:55
- Lokalizacja: Śląskie
- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
przez markbanin » 13 lut 2017, o 09:18
Dzięki za odpowiedź. Poduchy są i poza tymi napinaczami wszystko jest ok
Spróbuje sie dzisiaj albo jutro pobawic żeby to wyłączyć i dam znać czy sie udało
-
markbanin
- Nauka jazdy
-
- Posty: 3
- Dołączył(a): 12 lut 2017, o 14:20
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez ASTROnauta » 13 lut 2017, o 22:18
cichy79 napisał(a):Markbanin no to ładnie musiało być to twoje auto po dzwonie.
Z tego co kojarzę to tam sa oporniki 2.2 oma lub 2.8 oma, ciekaw jestem jak wygląda kwestia poduszek powietrznych ???Podepnij u kogos pod Techa albo OP-coma i zobacz czy je wogole masz czy tez juz ktoś opory wsadził,tak mistrze blacharze wkładają tam też oporniki.
Twierdzisz, że auto miało ładnego dzwona... Możesz napisać przy jakiej prędkości otwierają się poduszki lub napinacze? Podałbyś instrukcję jak po podłączeniu komputera sprawdzić czy opór np 3Ohm daje poduszka czy opornik? Widzę, że ty jesteś mistrz blacharstwa od nabijania bezsensownych postów.
markbanin - wsadź opornik 2,4
-
ASTROnauta
- Starszy kierowca
-
- Posty: 46
- Dołączył(a): 22 sty 2017, o 18:59
- Silnik: 1.6 Z16XEP
przez drahe » 13 lut 2017, o 22:47
ASTROnauta napisał(a):Twierdzisz, że auto miało ładnego dzwona... Możesz napisać przy jakiej prędkości otwierają się poduszki lub napinacze? Podałbyś instrukcję jak po podłączeniu komputera sprawdzić czy opór np 3Ohm daje poduszka czy opornik? Widzę, że ty jesteś mistrz blacharstwa od nabijania bezsensownych postów
Ty też nie lepszym
markbanin napisał(a):W oryginalnych były dwie wtyczki gdzie jedna odpowiada za napinacz a druga właśnie za zapiete pasy.
Te które są teraz założone maja tylko jedna wtyczkę .
Moje pytanie brzmi :
Jaki opornik trzeba założyć o ile w ogóle trzeba żeby to pikanie zlikwidować ... ?
Wyłączyć kompem tego nie idzie...
Zrób mostek kawałkiem drutu w niebieskiej wtyczce.
Wyłączyć kompem też da się na 100% zarówno dźwięk jak i kontrolkę w zegarach.
-
drahe
- Weteran
-
- Posty: 599
- Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Zabrze
- Silnik: 1.8 Z18XE
Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 90 gości