przez marek870313 » 1 kwi 2016, o 13:35
W kolejności jak ściągałem :
Koło prawe
Nadkole (ten plastik z tyłu żeby się do koła pasowego dostać)
Pasek klinowy napędzający pompę wody klimatyzację itp
koło pasowe
Filtr powietrza wraz z dolotem i rezonatorem
pokrywa zaworów
osłona paska rozrządu
pasek rozrządu (po zdjęciu paska sprawdziłem czy znaki się pokrywają w obróciłem wałem o 1/4 obrotu żeby móc spokojnie kręcić wałkami rozrządu)
koła pasowe wałków rozrządu (przed zdjęciem sprawdziłem luzy i zapisałem sobie żeby wiedzieć ile trzeba zeszlifować)
poluzowałem osłonę paska rozrządu (dwie śrubki pod kołami pasowymi wałków)
mocowanie wałków rozrządu (nie wiem jak fachowo się to nazywa ale trzyma wałek w 5 miejscach)
wałki rozrządu
magnesem wyciągałem szklanki bo są śliskie
Szlifowanie przeprowadzałem wiertarką stołową z kamieniem szlifierskim. Co do pomiarów to każdy mówi że trzeba mikrometr noniuszkowy ale ja użyłem zwykłej elektronicznej suwmiarki i bez problemu z dokładnością na oko do 0,02 mm więcej nie potrzeba. Po złożeniu od razu różnica w pracy silnika. Ps jeśli chcesz to na prv mogę podać nr telefonu to wytłumaczę dokładnie co i jak.