Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

falujace obroty, wypalanie dpf prośba o pomoc

Tutaj trafiają posty i wątki zaśmiecające Forum

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez poldek78 » 23 sie 2012, o 21:13

Mam te same objawy i jeden problem - oznaczenie mojej pompy to HU264000-0503. W necie nie znalazłem żadnego info na temat zaworów SCV do tej pompy. Czy 264009-0260 będzie pasował?
poldek78
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 23 sie 2012, o 21:08
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez TRNJAK » 28 paź 2012, o 12:38

szmic napisał(a):Tak zawór SCV, ale nie powinno być trybu awaryjnego. Do wyczyszczenia dodatkowo EGR.


Hvala
tłumaczenie za pomocą Google Translator nie jest dobre. czy nowy zawór SCV-eliminuje ten problem -> http://www.youtube.com/watch?v=dPySV4PO ... re=related ???
Mam przypadek w filmie przez długi czas z moim 1,7 CDTI i wczoraj i samochód zatrzymał się, ENC 040 952 - zawór EGR, samochód nie rozpocznie się, po prostu zatrzymał się na drodze
TRNJAK
Kierowca
 
Posty: 15
Dołączył(a): 28 paź 2012, o 00:53
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez radint » 9 gru 2013, o 15:44

Jako, że zakładałem ten temat, to po ponad roku mam trochę nowinek z mojego doświadczenia. Nowy zawór też się wysypał. Jakaś porażka ogólnie. Ale co najlepsze stary zawór rozebrałem przeczyściłem przesmarowałem jakimś specyfikiem firmy brener (żeby nie było, że robię reklamę, taki miałem pod ręką) i założyłem staruszka. Zrobiłem jakieś 2000km i auto chodzi normalnie. Czasami sobie pofaluje ale zaraz mu przechodzi. Także. Jak co powiedzmy 5000-10000km będę miał go wyciągać i przesmarować lub wyczyścić to jak dla mnie traci sens zakup nowego. Chyba, że ten się zużyje na tyle, że takie zabiegi już nic nie pomogą. To tak dla Waszej wiadomość. Pozdrawiam
radint
Starszy klubowicz
 
Posty: 390
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:41
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez bpeter » 17 gru 2013, o 20:40

Witam od maja 2013 jestem posiadaczem Opla Astra H kombi 1,7 CDTI rok prod. 2006. Od około miesiąca auto zaczęło się dziwnie zachowywać nie znaczenia czy na rozgrzanym czy na zimnym silniku dziwnie działa -działa jakby palił na 3 gary. Sprawdzane programem diagnostycznym wtryski są ok, obroty na obrotościomierzu niby ok, jednak program wskazuje malutkie skoki. Autko przy ruszaniu jakby dziwnie szarpie. Proszę o pomoc wskazówki co to może być.
Nadmieniam, iż jak zostanie trochę "pognane" objawy znikają jednak np. na dojazdach do skrzyżowania problem wraca ponownie.
bpeter
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 17 gru 2013, o 20:33
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez szmic » 17 gru 2013, o 23:03

Obroty nigdy nie będą idealnie pokazywały np. 850, zawsze są małe skoki widoczne na oprogramowaniu a nieodczuwalne na silniku i wskazówce obrt., bardziej skłoniłbym się tu do zaworu EGR
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez Vitus » 22 mar 2014, o 15:00

szmic właśnie jestem po sprawdzeniu metodą gaz-hamulec tylko jak mam to odczytać? bo jakoś nie za bardzo to wygląda na błędy.
A wyszło coś takiego możesz to rozkodować? http://www.youtube.com/watch?v=1N61njfJ ... e=youtu.be
Vitus
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 20 mar 2014, o 15:37
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez szmic » 22 mar 2014, o 16:41

Nie po migającej kontrolce, tylko powinno pokazać Ci cyferki na liczniku przejechanych kilometrów, które trzeba odczytać
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez bubasny » 23 cze 2014, o 13:49

Hej koledzy potrzebuję pomocy. jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Jestem posiadaczem Astry 3 1.3CDTI i mam z nią problemy podobne jak były wcześniej poruszane lecz nie do końca. Mianowicie u mnie też występuje to falowanie obrotów na biegu jałowym ale dodatkowo w czasie jazdy w granicach 1500-2000 obr/min auto się dławi, tak jak by nie dostawał paliwa. Gdy depnę gaz w podłogę jest ok lub gdy jadę bardziej energicznie ale gdy np. jadę po mieście i mam obroty w tych granicach samochód cały skacze czuć to i widać. Błędów żadnych nie ma bo były sprawdzane. Wcześniej miałem problem z egr ale został on wymieniony i dodatkowo wyczyściłem cały układ dolotowy. I tu moje pytanie czy to może być ten czujnik scv ?? Czy może coś innego. A dodam jeszcze że filtry wymienione wszystkie na nowe.
bubasny
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 gru 2013, o 15:41
Lokalizacja: Bełżyce
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez rmateusz » 7 lip 2014, o 08:17

Witam wszystkich
Od ponad roku zauważyłem w swojej astrze objawy, które po przeczytaniu tego forum jednoznacznie wskazują na zawór SCV.
Niestety w moim przypadku samodzielna wymiana raczej odpada. W związku z tym mam pytanie, czy możecie polecić mi dobrego mechanika, który w rozsądnej cenie dobierze odpowiedni czujnik i wymieni?
Interesuje mnie region Warszawy i południowych powiatów.
Pozdrawiam.
Mateusz.
rmateusz
Nauka jazdy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 7 lip 2014, o 08:10
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Falujące obroty w silnikach DTJ/DTR

Postprzez szmic » 7 lip 2014, o 08:58

Mateusz nie liczyłbym na mechanika że powie Ci rozsądną cenę, kupi w sklepie i koszt będzie wysoki bo co go to interesuje, on tylko naprawia, szukaj sam na alledrogo, w pobliskich sklepach, a wymiana jest banalnie prosta - tylko dwie małe śrubki
szmic
Weteran
 
Posty: 820
Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Następna strona

Powrót do Kosz

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

stat4u