Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem benzynowym i LPG.
Moderator: piotii
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
przez astraKrK » 6 maja 2015, o 13:37
Naprawdę nikt nie pomoże ?
Dodam iż wymieniłem czujnik "elektrozawór turbiny" ( 07.01024.00 ) i po wykasowaniu błędów chwile jezdzi normalnie
i po 4,5 tysiaca obrotów wyskakuje błąd i odcina turbine.
Jestem już bezradny..
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
przez mateuszws » 7 cze 2015, o 10:49
astraKrK napisał(a):Naprawdę nikt nie pomoże ?
Dodam iż wymieniłem czujnik "elektrozawór turbiny" ( 07.01024.00 ) i po wykasowaniu błędów chwile jezdzi normalnie
i po 4,5 tysiaca obrotów wyskakuje błąd i odcina turbine.
Jestem już bezradny..
Pierwsze to sprawdź czy masz dobrze wyregulowanie cięgno przy turbo, ważne też są szczelne wężyki od podciśnienia do turbo ten np. do 'gruszki' (u siebie miałem przerwany i miałem podobne objawy, zaświecał mi się błąd 'samochodzik z kluczykiem" kod '1106' i turbo przestawało dmuchać - po wymianie wężyków jak ręką odjął).
Jeśli to nie pomoże to na ten czujnik bym obstawiał:
-
mateuszws
- Kierowca
-
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27 lis 2014, o 05:14
- Silnik: 2.0T Z20LEL
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
przez astraKrK » 8 cze 2015, o 20:13
dodam że obroty falują tak 800-900
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
przez mateuszws » 8 cze 2015, o 20:27
astraKrK napisał(a):Czujnik wymieniony, węże sprawne dodatkowo gruszka ustawiana "fabryczne ustawienia " na wyważarce czy jak to sie nazywa
problem był przy większych obrotach jak wyczyściłem wszystkie błędy i tak około 5 tysięcy obrotów i wypadał błąd P0313 ( - układ napędowy / Misfire Detected with Low Fuel )
Zatkany był katalizator pierwszy przy turbinie, usterke z katalizatorem usunąłem jednak problem nadal się pojawia.
Jak jest zero błędów na komputerze wyskakuje P0313 a po "wypedalowaniu" bledow w samochodzie kolejne 4-5
DOdatkowo dziś pobrał cały olej + płyn w chłodnicy ;( mam już naprawde dość dokładania. Ktoś coś wie jak to rozwiązać ?
Może to być spowodowane nową instalacją gazową ?
Zdjęcie katalizatora:
http://fotowrzut.pl/NZFSKYKIJO
Rozumiem że masz instalacje gazowa, jaką ? Czy odpowiednia pod moc silnika ? Czy problem pojawia się na obu paliwach ? Masz założony emulator aby km z BC nie uciekały które możesz zrobić na paliwie i wskazówka poziomu paliwa ci opada jadąc na gazie ?
Bo ten błąd P0313 coś mi wskazuje na pompę paliwa, być może jest uszkodzona i nie daje odpowiedniego ciśnienia przy wysokich obrotach, sprawdź ją jakie daje ciśnienie ( podłącz kompa i w drogę)
Ja miałem ze swoim też urwanie głowy, ale już na szczęście po wszystkim
-
mateuszws
- Kierowca
-
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27 lis 2014, o 05:14
- Silnik: 2.0T Z20LEL
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
przez mateuszws » 9 cze 2015, o 21:45
astraKrK napisał(a):a więc instalacja to STAG 4 ( założona 3 tygodnie temu ) a wtryski baracudy, reduktor jakis pod 250KM więc ma zapas mocy
co do emulatora to nie wiem
albo gdzie się on znajduje, i na benzynie i na gazie to samo.
Może to być przyczyna świec ? mam założone zwykłe NGK, czytałem że do LPG lepsze są platynowe, niemniej jednak NGK 300 około a BOSCHA 130. Jest duża różnica ?
Jak sprawdzić pompe ? Powiem szczerze że korzystam z ELM327 i programu Torque
Jak skasuje błędy wszystko ładnie pięknie, czasem błąd sam zniknie i działa , 2 bieg do 5 tysięcy i błąd.
Jest możliwość sprawdzenia też cewki ? bo też wyskakuje wypalanie zaworów ale głównie ten P0313.
Co do wskazówki poziomu paliwa nie opada
PS. Dzięki za odpowiedź
!
Ja mam założone świece BRISK, sprawowały się do gazu najlepiej.
Pompę i jej ciśnienie, możesz sprawdzić podłączając pod kompa, ale pod lepszy program
Co do wypadania zapłonu to normalne przy zwykłej jakiejś błahostce tak sie dzieje, już to przechodziłem,
a może cewka u Ciebie pada ? spróbuj podmienić u kogoś
-
mateuszws
- Kierowca
-
- Posty: 27
- Dołączył(a): 27 lis 2014, o 05:14
- Silnik: 2.0T Z20LEL
-
astraKrK
- Kierowca
-
- Posty: 15
- Dołączył(a): 4 kwi 2015, o 15:08
- Silnik: 2.0T Z20LER
Powrót do Napęd, silniki benzynowe i LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości