
Po sprzedaniu BMW E46 TOURING z silnikiem N42B20A


- świece żarowe ok sprawdzone
- diagnostyki komputerowej i oczywiście zero błędów , ciśnienie na pompie ok ( tak twierdzi mechanik - elektronik) -
- wymiana oleju i wszystkich filtrów włącznie z paliwowym ( mann i purflux ) po wymianie auto zaczyna również ciężko palić na ciepłym silniku

- postój 12 godzinny w garażu przekręcamy kluczyk rech rech i Asterix pali

- NA ODPIĘTYM CZUJNIKU TEMPERATURY PŁYNU AUTO PALI CZY ZIMNE CZY CIEPLE OD STRZAŁA ( zwiększenie dawki wtrysku i załączenie świec żarowych )
Wtryski na test przelewowy sprawdzę dopiero w środę więc poinformuję o wynikach
Ze względu że nie mam zamiaru inwestować dużych kwot w auto rozważam również zwiększenie dawki rozruchowej poprzez modyfikację programu lub co jest duuuużo tańsze zainstalowanie tzw wspomagacza rozruchu który działa przez kilka sekund ( wiem że to druciarstwo ale to ostateczność)