witam
Przymierzam sie do zmiany auta, jedna opcji jest astra h, szukam tak do max ok 150km od domu
Dzis ogladalem auto z ogloszenia zamieszczonego nizej, prosze zobaczcie i ocencie
http://otomoto.pl/oferta/opel-astra-200 ... b6ab6079f2
A oto moje wrazenia z ogladania:
Auto jest od handlarza, sprowadzone z francji, napewno nie ma zadnych ksiazek serwisowych ( pan powiedzial ze to z francji i tam tak jest a nie jak np. w niemczech gdzie sie o to dba) dokumentow nie widzialem bo pan byl w robocie a auto udostepnila mi jego zona ale ona nie siedzi w biznesie, w schowku znalazlem tylko instrukcje
Nie mam czujnika lakieru, a tak na oko to sie tak nie znam na tyle ale wszystkie czesci w jednym kolorze, nie ma znaczacych roznic miedzy elementami, patrzylem z kazdej strony pod swiatlo itp, Jedynie co zwrocilo moja uwage to roznica w szczelinie miedzy elementami: roznica jest miedzy tylnym zderzakiem w rogach a klapa, z jednej strony jest minimalnie wieksza a z drugiej klapa dochodzi jak by na styk ale na zderzaku nie ma sladow tarcia. Gril jest w kolorze nadwozia a nie chromowany. We wnatrz czysto, nie zakitowane plakiem. To co wlaczylem to dzialalo poprawnie, klima, radio, wyswitlacz, itp. Fotel kierowcy dosc sztywny, nie zmasakrowany, jedynie delikatne otarcie ( zmechacenie ) materialu na zewnetrznym boczku. Nakladki na pedaly delikatnie wytarte, kierownica jak widac cala, skora nie starta, lekko blyszczaca. Od strony technicznej tez nie bylo gorzej. Silnik jak przjechalem byl zimny, swiece momentalnie sie zagrzaly i odpalil bez problemu na dotyk.Silnik umyty ale pan mowi ze tak musi byc bo inni kreca nosem jak jest brudno!!. Pracuje rowno bez skokow, szarpniec. Podczas jazdy wkreca sie na obroty, od ok 1700/1800 czuc zalaczenie sie turbo i rownomiernie przyspiesza. Sprzeglo wydaje sie ok. Skrzynia biegow (5tka)lewarek pracuje dosc ciezko jakby z oporem ale biegi wchodza bez haczenia i zgrzytow. Prowadzi sie dobrze,zachwuje kierunek jazdu, na nierownosciach bylo ok nie slyszalem podejrzanych stukow itp. Ogolnie auto wydaje sie byc dobre, nie bylem z nim na podnosniku wiec pod spod to tylko tyle co zajrzalem. Z racji tego ze nie ma ksiazki to na start wymiana oleju, filtrow, rozrzadu. Klime niby dziala ale pewnie bedzie trzeba cos zrobic bo naklejka pod maska jest z francuskiego norauto z 2013r. opony bieda, moze do konca sezonu dojedzie. W bagazniku brak zapasu tylko wklad z narzedziami.
Co do przebiegu to niby niski bo ok 144tys, nie ma ksiazki wiec nie wiem gdzie byl kupiony i serwisowany, napisalem do maila do: polska@gm-customercare.com i licze ze akurat trafi do milego pomocnego czlowieka ktory pomoze
teraz pytania do was:
- wg dekodera vin auto ma silnik Z17DTH 100km a wg tabeli byl stosowany w latach 2004-2006 a auto jest z 2008-01-09, skad wiec taka roznica??
- czy ten silnik ma dwumase???
- czy macie z astrach z dieslemi maskownice pod silnikiem??? tu takiej nie ma
- zagladalem z tylu pod spod i jak u was wyglada wneka kola zapasowego z zewnatrz ( czy ma strukture jakby baranka i jaki ma kolor)???