Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.
	
		
			Moderator: piotii
		
	
	
	
	
	
	
		
		
			
			
			
przez sparspar » 5 kwi 2015, o 10:48 
			
			Witam
....a co tam innego może stukać jak nie zawory
Pozdrawiam
			    Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam   wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.  
		 
		
			
			- 
				

				sparspar
			 
			- Moderator
 
		-  
 
		- Posty: 531
 - Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
			- Silnik: 1.8 Z18XE
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez szmic » 5 kwi 2015, o 10:54 
			
			ciężko stwierdzić na odległość ale jak dla mnie dźwięk wydobywa się bardziej z okolic EGR
			
		 
		
			
			- 
				szmic
			
 
			- Weteran
 
		-  
 
		- Posty: 820
 - Dołączył(a): 12 sie 2012, o 17:32
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez sparspar » 5 kwi 2015, o 11:01 
			
			....ja też tego nie lubię jak te dźwięki w aucie roznoszą się. Nie zdziwię się wcale jak to będzie panewka w 0.13 sekundzie 
.....ale miejsce wydobywania tego dżwieku idzie wyłapać tylko trzeba być przy aucie:). nawet  przysłowiowym "kijkiem" lub przy pomocy śrubokręta
Pozdrawiam 
			    Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam   wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.  
		 
		
			
			- 
				

				sparspar
			 
			- Moderator
 
		-  
 
		- Posty: 531
 - Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
			- Silnik: 1.8 Z18XE
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez kaliope » 5 kwi 2015, o 11:17 
			
			gość mówi że ten dzwiek jest mocniejszy po prawej stronie, tam gdzie pompa vacuum, czy w pompie tam może coś stukać?
			
		 
		
			
			- 
				

				kaliope
			 
			- Starszy klubowicz
 
		-  
 
		- Posty: 457
 - Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
 - Lokalizacja: Kraków
 
			- Silnik: 1.9 CDTI Z19DT
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez sparspar » 5 kwi 2015, o 11:35 
			
			ps. musze poprawić post bo sprawdziłem jakiego typu w tym silniku jest pompa vacum i jak dla mnie to ona nie jest przyczyną stuków
Pozdrawiam
ps. co za bzdura nie mogę dołączyć załączników bo :"Przekroczono maksymalną przestrzeń na dysku zajmowaną przez załączniki.". musze to zgłosić do admina
oczywiście jeśli chodzi o taka pompę :
https://www.google.pl/search?q=7.00969. ... B596%3B398 
			    Zakładając swój wątek sprecyzujcie problem bo nikt nie czyta w myślach i nie wie jakie błędy Wam   wyskakują.A potem starajcie się ukończyć każdy rozpoczęty wątek.  
		 
		
			
			- 
				

				sparspar
			 
			- Moderator
 
		-  
 
		- Posty: 531
 - Dołączył(a): 10 maja 2014, o 12:56
 - Lokalizacja: Gdańsk
 
			- Silnik: 1.8 Z18XE
 
		
			- 
				
			
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez kamilstrzelczyk3 » 16 cze 2015, o 18:25 
			
			wWitam. Mam identyczne objawy przy swojej asterce ale model j..Czy wiesz co byo przyczyna tego cykania????Prosze o pomoc.
 
			
		 
		
			
			- 
				kamilstrzelczyk3
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 1
 - Dołączył(a): 16 cze 2015, o 17:59
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez sadawek » 9 lip 2015, o 19:00 
			
			I co z tym cykaniem, mam podobnie?? - 1.7 CDTI
			
		 
		
			
			- 
				sadawek
			
 
			- Nauka jazdy
 
		-  
 
		- Posty: 1
 - Dołączył(a): 25 cze 2015, o 16:06
 
			- Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
		
		
			
			
			
przez Cinqs » 6 sie 2015, o 12:50 
			
			Zawor tyka ja mam do samo !!
			
		 
		
			
			- 
				Cinqs
			
 
			- Kierowca
 
		-  
 
		- Posty: 19
 - Dołączył(a): 23 lis 2013, o 00:07
 
			- Silnik: 1.9 CDTI Z19DTJ
 
		
		
	
		
		 
	 
	
	
	
	Powrót do Napęd, silniki diesla
	
	Kto przegląda forum
	Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości