Strona 4 z 7

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 16:42
przez Patrykus
"Jednostka kontrolna nie zaakceptowała zabezpieczenia. Przekroczono limit czasu lub otrzymała nielegalną odpowiedź" czekaj kolejne 20 minut i próba tego co dostałeś w ASO

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 18:24
przez Piktoo
Więc jest chyba tak jak przypuszczałem w rec kod wchodzi a w ipc ecu już nie. Wyglądało by na to że zegary mają inny kod dostępu więc możliwe że są zmienione ? A i czy do astry 200km będą pasować zegary z wersji 240km ?

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 18:53
przez topiq
A VIN się zgadza? Jeżeli tak, to ktoś zaprogramował VIN ale ze starym kodem. Najlepiej jakbyś wrzucił zrzut z ekranu opcoma czy vauxcoma z IPC ECU. Jak wyciągnąć wsad niestety nie wiem, pewnie trzeba jakiś programator albo czymś odczytać i na elektrodzie często odczytują z tego wsadu kod. U mnie wg EPC nawet się zgadza, RS ale jako wymienny. Ale wszystko działa jak powinno więc nie wnikam. Jeszcze nie próbowałem u siebie kodu security z ASO. Muszę kiedyś przysiąść do tego i też zrobić porządek.
Jak chcesz, podeślij mi na PW swój VIN, zobaczę co w EPC wyskoczy za identyfikator. Jak się nie zgodzi z którymś z przyrządów, to będziesz miał pewność, że coś tu mocno nie gra.

Jeszcze poszperałem nieco w sieci i wyszło mi, że liczniki z identyfikacją HP to Vauxhall wyskalowany na 160 mil. Ale jako, że nie wiem jakie masz dokładnie auto, rocznik, opel czy vauxhall to tak tylko nadmieniam.
Po VIN najlepiej jest sprawdzać. Ten katalog online niestety przy elektryce dziwne rzeczy pokazuje i np. to co mi się zgadza w aucie w EPC Opla, to online całkiem inną identyfikację posiada.

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 19:59
przez Piktoo
Tak vin się zgadza. Zrzut wyślę jutro, ponieważ akumulator się rozładował. Vin już podsyłam. Jest to Opel nie Vauxhall 2.0t 200km końcówka 2005 roku sprowadzony z Belgii. Zastanawiające jest to, że w vaux-com model zgarów to HP a na zegarach NA.

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 20:18
przez topiq
Pewnie obudowa Twoja a elektronika z angola. Trochę sprawa przedawniona jeżeli to 2 lata temu było. Pozostanie zakupić zegary jakie powinny być fabrycznie z kodem i powinno wszystko wrócić do normy.
Wg VIN faktycznie powinny być NA.
13216658 62 60 652
PRZYRZĄD KOMBINOWANY, ZESP., 260KMH/8000RPM (IDENT NA) (UŻYWANY(-A, -E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW) SILNIKI BENZYNOWE (C) (C)(C) (C)
-52999999
-65090323
-68112328
-5G

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 10 lis 2018, o 23:07
przez Piktoo
Więc tak jak na początku podejrzewałem i niestety się sprawdziło . Mam jeszcze takie pytanie czy można kupić zegary od wersji 240km czy coś może nie działać, a i czy muszą być o takim samym oznaczeniu ?

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 13 lis 2018, o 15:00
przez Piktoo
A wiecie może czy zegary o oznaczeniu YY obsługują przycisk sport ?

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 13 lis 2018, o 17:27
przez topiq
Wątpię by ktoś wiedział, ale poszukaj na allegro jakieś z http://trueffelwurm.de/cockpit_farbe/in ... ovarianten np. XY widzę, że mają Sport i inne funkcje, są normalne europejskie a kosztują 95 zł + wysyłka. Ideałem było by znalezienie takich, jakie masz na nalepce.
Ponadto te tańsze prawdopodobnie są niewylogowane i bez PINu, trzeba by jeszcze znaleźć magika do rozkodowania.

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 14 lis 2018, o 11:15
przez szmic
Piktoo, mam wykaz zegarów (trochę niekompletny) , nie ma w nim YY, natomiast YJ dla silnika benzynowego obsługuje wszystko (design OPC), tzn. mam na myśli jeszcze tempomat, AFL i PDC o ile masz na wyposażeniu

Re: Przycisk sport

PostNapisane: 14 lis 2018, o 14:17
przez topiq
Cena go pewnie powali. Licytacje za OPC zaczynają się od 400 zł w górę. Nawet moje RS jedyne jakie znalazłem są za 400 zł. Trochę w tym niemieckim wykazie jest "wszystkomiejących" zegarów. Najszybciej to obdzwonić pobliskie szroty. Astra H dość popularne auto. Może się jakiś rozbitek trafi z ocalałymi zegarami.