Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Przycisk sport

Moderator: piotii

Re: Przycisk sport

Postprzez Piktoo » 21 wrz 2018, o 18:21

Jeszcze jedno pytanie tak przed meczem :) . Zakupiłem interfejs diagnostyczny elm 327 mini bt. Czy jest możliwość sprawdzenia nim przy użyciu odpowiedniego programu na laptopa modelu zegarów jaki aktualnie się znajduje ? Wiem, że w porównaniu do profesjonalnych interfejsów to jest praktycznie nic a nóż się uda. Asterix jest teraz przygotowywany na wiosnę i stoi cały w częściach więc do profesjonalnego warsztatu nie podjadę żeby mi sprawdzili, a strasznie nurtuje mnie ta sprawa .
https://t.me/pump_upp
Piktoo
Starszy kierowca
 
Posty: 44
Dołączył(a): 20 wrz 2018, o 20:19
Lokalizacja: Kielce
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: Przycisk sport

Postprzez topiq » 21 wrz 2018, o 19:12

Czy się sprawdzi to nie wiem. Chyba tylko opcom wchodzi w grę. Jutro sprawdzę czy ScanMyOpelCAN coś pokaże i dam znać.
Avatar użytkownika
topiq
Starszy klubowicz
 
Posty: 464
Dołączył(a): 30 lip 2018, o 22:38
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Przycisk sport

Postprzez Patrykus » 21 wrz 2018, o 19:29

Piktoo napisał(a):Jeszcze jedno pytanie tak przed meczem :) . Zakupiłem interfejs diagnostyczny elm 327 mini bt. Czy jest możliwość sprawdzenia nim przy użyciu odpowiedniego programu na laptopa modelu zegarów jaki aktualnie się znajduje ? Wiem, że w porównaniu do profesjonalnych interfejsów to jest praktycznie nic a nóż się uda. Asterix jest teraz przygotowywany na wiosnę i stoi cały w częściach więc do profesjonalnego warsztatu nie podjadę żeby mi sprawdzili, a strasznie nurtuje mnie ta sprawa .

Nie ma takiej opcji, elm w żadnym dostępnym programie nie wskazuje takich danych, ScanMyOpelCAN też nie pokazuje takich danych
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Przycisk sport

Postprzez Piktoo » 21 wrz 2018, o 19:37

Warto spróbować może się akurat uda. Wie ktoś ile może będzie kosztować wizyta aby to sprawdzili ? Może opłaca się trochę dołożyć do lepszego interfejsu i mieć spokój na lata ze sprawdzaniem błędów itp. Ewentualnie jaki moglibyście polecić do 500 zł jeśli za tyle kupi się już coś sensownego.
https://t.me/pump_upp
Piktoo
Starszy kierowca
 
Posty: 44
Dołączył(a): 20 wrz 2018, o 20:19
Lokalizacja: Kielce
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: Przycisk sport

Postprzez topiq » 22 wrz 2018, o 12:47

Potwierdzam, ELMem prócz błędów i różnych danych z ECU nie podejrzy się modułów i ich oznaczeń. Tylko Opcom. Zamów sobie jakiegoś chinczyka z aliexpr... najlepiej z płytką v5. Obecnie można wyrwać od 55-65 zł z darmową wysyłką. Tylko się czeka te 3-4 tyg. ale to nie jest aż taka pilna sprawa przecież, skoro od naprawy już 2 lata minęły.
Avatar użytkownika
topiq
Starszy klubowicz
 
Posty: 464
Dołączył(a): 30 lip 2018, o 22:38
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Przycisk sport

Postprzez Patrykus » 22 wrz 2018, o 13:40

dlaczego prawie V5?? "new" jest lepszy
Patrykus
Weteran
 
Posty: 522
Dołączył(a): 14 wrz 2016, o 13:23
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Przycisk sport

Postprzez Piktoo » 22 wrz 2018, o 20:44

I nim da radę podejrzeć co ma w środku ?
https://t.me/pump_upp
Piktoo
Starszy kierowca
 
Posty: 44
Dołączył(a): 20 wrz 2018, o 20:19
Lokalizacja: Kielce
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: Przycisk sport

Postprzez topiq » 23 wrz 2018, o 09:24

Patrykus napisał(a):dlaczego prawie V5?? "new" jest lepszy

I jeden i drugi jest dobry, po prostu ja mam v5 i nie narzekam. Mogę dowolnie zmieniać firmware. Robi swoje.
Avatar użytkownika
topiq
Starszy klubowicz
 
Posty: 464
Dołączył(a): 30 lip 2018, o 22:38
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Przycisk sport

Postprzez Piktoo » 23 wrz 2018, o 12:56

https://t.me/pump_upp
Piktoo
Starszy kierowca
 
Posty: 44
Dołączył(a): 20 wrz 2018, o 20:19
Lokalizacja: Kielce
Silnik: 2.0T Z20LER

Re: Przycisk sport

Postprzez topiq » 24 wrz 2018, o 08:43

Tego Ci nikt nie powie. Sprzęty z dalekiego wschodu są jak ruletka, albo działają albo nie. Najlepiej szukać u sprzedawców z długoletnią historią na Ali i dużą liczbą pozytywnych komentarzy. W zasadzie każdy jest dobry oprócz v6. Ważne by miał oryginalny PIC. Są ludzie, którzy mają v6, używają z jednym programem, żeby im firmware'u nie zmieniło uwalając interfejs. Wszystko powyżej FW 1.63 to chwyt marketingowy. Ostatni oryginalny ma właśnie chyba FW 1.63 czy coś koło tego. Ja pozostałem przy 1.59, bo z moją Aśką działa najstabilniej na Windows 7 i sterowniku 2.06 do FTDI. Windows 10 niestety nie chce współpracować z HS-CAN. Więc tak naprawdę nie wiadomo co się kryje pod FW 1.99 itp. bo zmiana nazwy FW jest banalna. Zresztą na różnych forach z oplami czy to vectry, zafiry czy ogólnych jest pełno obszernych tematów o op-comach ze wschodu. Szkoda tu robić OT na ten temat.
Avatar użytkownika
topiq
Starszy klubowicz
 
Posty: 464
Dołączył(a): 30 lip 2018, o 22:38
Lokalizacja: Puławy
Silnik: 1.8 Z18XE

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie, układ kierowniczy, jezdny, hamulcowy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

stat4u