Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Średnica otworu w atrepie świateł przeciwmgielnych

Moderatorzy: piotii, miranda

Średnica otworu w atrepie świateł przeciwmgielnych

Postprzez maroi1919 » 9 gru 2012, o 21:32

Witam serdecznie wszystkich foumowiczów. Jestem nowicjuszem na tutejszym forum jednak mam nadzieje, że moje pytanie nie jest powielone i w miarę szybkim czasie uzyskam od was odpowiedz.
Moje pytanie jest następujące : jaka maja średnice otwory w atrapie świateł przeciwmgielnych ? dodam, że chce zamontować w nich światła do jazdy dziennej.
Z góry dziekuje za udzielone odpowiedzi.
Pozdrawiam!
maroi1919
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 21:17
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Średnica otworu w atrepie świateł przeciwmgielnych

Postprzez radint » 9 gru 2012, o 23:28

Jutro Tobie zmierzę, choć sam też montowałem ledy ale miałem do tego halogeny, żeby nie rezygnować dołożyłem obok okrągłe i nawet to znośnie wygląda w każdym razie gniazdo w atrapie (oryginalne) jest owalne ;)
radint
Starszy klubowicz
 
Posty: 390
Dołączył(a): 2 sie 2012, o 16:41
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTJ

Re: Średnica otworu w atrepie świateł przeciwmgielnych

Postprzez maroi1919 » 10 gru 2012, o 09:21

W takim razie będę czekał na dalsze informacje dotyczace wymiarów.
Ja co prawda nie mam halogenów ale mam zamiar kupić atrapy z otworami i zastąpić oryginalne "pełne".
I jeszcze bym prosił o sprecyzowanie jaki posiadasz model nadwozia auta i czy maskownice mają wypełnienie kratką czy poprzeczne paski ,bo tutaj może też być rozbierzność wymiarów.
maroi1919
Nauka jazdy
 
Posty: 8
Dołączył(a): 9 gru 2012, o 21:17
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR

Re: Średnica otworu w atrepie świateł przeciwmgielnych

Postprzez radint » 11 gru 2012, o 22:49