Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Bębenek zamka drzwi kierowcy

Moderatorzy: piotii, miranda

Bębenek zamka drzwi kierowcy

Postprzez Łukasz85 » 3 wrz 2016, o 17:06

Witam Wszystkich i z góry oznajmiam ze jestem tu nowy. Jak temat nie pasuje do tego działu to proszę o przeniesienie.
Mam problem z wkładką zamka i nie wiem czy tak ma być czy to rzeczywiście jest uszkodzenie. Mianowicie po włożeniu kluczyka nie chce się przekręcić ani w prawo ani w lewo, w skutek tego nie mogę otworzyć drzwi kierowcy. Problem niby banalny, ale w sytuacji wyczerpania się baterii w kluczyku nie jestem wstanie dostać się do środka bez uszkadzania czegoś. Miał już ktoś może taka sytuacje=wkładkę. Proszę o wszystkie możliwe opcje.
Pozdrawiam
Łukasz85
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 wrz 2016, o 17:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL

Re: Bębenek zamka drzwi kierowcy

Postprzez drahe » 3 wrz 2016, o 21:59

W ASO dorobią ci wkładkę po numerze mechanicznym klucza.Nie wiem czy nie występuje to w parze ze stacyjką.
Będzie raczej drogo ale można się spytać.
Druga opcja to kupić taką używaną wkładkę z kluczykiem.Awaryjnie otworzysz drzwi kluczykiem.Wada oczywista 2 kluczyki :lol: ale nie musisz go ze sobą non-stop nosić ;)
drahe
Weteran
 
Posty: 599
Dołączył(a): 23 sie 2013, o 21:47
Lokalizacja: Zabrze
Silnik: 1.8 Z18XE

Re: Bębenek zamka drzwi kierowcy

Postprzez Łukasz85 » 4 wrz 2016, o 09:06

Nie bardzo mi się widzi mieć dwa kluczyki, chciałbym mieć to wszystko jak w oryginale czyli chciałbym spróbować naprawić ten zamek. Może ma ktoś jakiś rozebrany zamek i mógłby podesłać zdjęcia jak to wszystko powinno wyglądać. Obszukałem się wczoraj czegokolwiek na temat zamków, bębenków do astry H i nic, kompletnie nic nie znalazłem. A co do ASO to nie wiesz ile może coś takiego kosztować. Powiem jeszcze że wczoraj próbowałem ruszać i psikać WD40 i nic. Rozebrałem ten zamek. Dostałem się do bębenka ale wygląda to tak jak by ten bębenek był celowo unieruchomiony w obudowie przez taki mały okrągły bolec. Po rozebraniu zamka miałem miałem 7 elementów tj plastik, obudowę znaczy się korpus, w/w okrągły bolec, bębenek, taki mały klin w korpusie powstrzymujący wsunięciu się bębenka do środka oraz dwa elementy na końcu bębenka ( płytka oraz końcowy element z klinem w kształcie małej rurki). I właśnie o to chodzi ze po rozłożeniu tego wszystkiego na w/w części składowe ten bębenek nie ma prawa się obrócić w obudowie przez ten mały bolec. Stąd nie wiem czy tak ma być czy nie. Dodatkowo w tym korpusie jest taka mała gumowa poduszeczka. Schemat wygląda mniej więcej następująco: KORPUS>PODUSZECZKA>BOLEC>BĘBENEK
Łukasz85
Nauka jazdy
 
Posty: 5
Dołączył(a): 3 wrz 2016, o 17:02
Silnik: 1.9 CDTI Z19DTL


Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 63 gości

stat4u