Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

problem z zegarami i świeceniem się kontrolek

Moderatorzy: piotii, miranda

problem z zegarami i świeceniem się kontrolek

Postprzez sebastiano19 » 5 kwi 2016, o 17:34

WITAM,
panowie taka usterka. Gdy włączam zapłon przekręcając kluczyk to normalnie powinny się zaświecić kontrolki po czym zgasnać oraz wskaźnik prędkości, obrotów, paliwa itd powinny działać.
A tak się nie dzieje. Samochód odpala jedzie, przyśpiesza hamuje bez zmian, natomiast nie reagują zegary i kontrolki na desce. Tak jakby cała deska była odcięta. Radio działa, nawiewy też. Dodatkowo światła na wył są zapalone, czasem gasną, itd.
Generalnie coś jest chyba z elektryką.
Nie znam się jestem tatalnym laikiem.
Auto bardzo mało użytkowane przez żonę 1-2 razy na tydzień po klika km na terenie miasta. Szyby w zimie mocno parowały od wewnatrz bo woda nam się wylała na podłogę pasażera około 0,7 lita ( auto jest 3 drzwiowe) pojawiła się lekka pleśń na wycieraczce. Przez zimę auto prawie stało na zewnatrz.

Stoi od dwóch dni u mechanika wszystkie drzwi otwarte suszy się ale to chyba nie taka przyczyna. Silnik gada na dotyk..

co to może być Waszym zdaniem? może mam jakiegoś lokatora typu mysz czy co? od stania w miejscu by się coś poj***ało?



Pomóżcie proszę!!!
sebastiano19
Kierowca
 
Posty: 14
Dołączył(a): 1 mar 2015, o 17:41

Re: problem z zegarami i świeceniem się kontrolek

Postprzez Wigo48 » 24 lis 2023, o 16:08

W mojej astrze zawsze,gdy auto postoi dłużej na mrozie nawet w -1, licznik ilości paliwa blokuje się na 0 i nawet w trakcie dłuższej jazdy nie pokazuje ilości paliwa w baku. Dopiero w garażu w dodatniej temp wskazuje prawidłowo. Wszystko inne działa prawidłowo. Poradźcie gdzie szukać przyczyny.
Wigo48
Klubowicz
 
Posty: 117
Dołączył(a): 9 gru 2015, o 18:25
Silnik: 1.6 Z16XEP


Powrót do Karoseria, wnętrze, elektryka nadwozia

Kto przegląda forum