Strona 1 z 1

1.7 cdti 110Km

PostNapisane: 14 lut 2016, o 17:57
przez bigprzemo
Witam zakupiłem Astrę H z silnikiem 1.7 CDTI 110Km. Przed zakupem postanowiłem sprawdzić sprawność jednostki napędowej więc udałem się na hamownie i tu duże zaskoczenie, pomimo przejechanych 216 tys. na hamowni wyszedł imponujący wynik 126KM/292Nm z 110/260 jakie powinny tam drzemać.
Szanowni pytanie do Was:
1. wiem że były jeszcze astry h 1.7 125KM czy ta jednostka różniła się czymś od 110KM Denso,
2. do ilu można podnieść moment by nie uszkodzić silnika
3. czy według Was wykres z hamowni przebiega prawidłowo

Re: 1.7 cdti 110Km

PostNapisane: 25 lut 2016, o 14:31
przez damian6
Musisz sprawdzic jakie masz wtryskiwacze (czy DENSO), jeśli tak, nie radzę podnosić mocy. Zajmuje się tym zawodowo i ostatnio tematem było DPF EGR + ew CHIP, lecz specjalista z który zna się bdb na temacie obróbki map, odradził mi abym klientowi zwiększał moc, ze względu na słabe wtryskiwacze w tym modelu silnika. I tak też nie zmienialiśmy mocy a wyłączyłem EGR i DPF, spalanie spadło i moc niewiele wzrosła. Jeśli miał byś pytania pisz na priv.

Re: 1.7 cdti 110Km

PostNapisane: 19 gru 2016, o 22:49
przez cichy79
Bigprzemo tylko jedno mnie zastanawia w opisie masz ze masz Astre Silnik: 1.7 CDTI Z17DTR co za tym idzie silnik 1.7 DTR jest na sterowniku Boscha i to nie jest 1.7 DTj 110KM na Denso o który pytasz.
Osobiście mam 1.7 DTJ seria była na hamowni 116KM teraz mam po strojeniu 155KM i 340Nm a nadmienie ze DPF-a jeszcze mam na pokładzie i egr-a też.Na wiosne ida Out.

Re: 1.7 cdti 110Km

PostNapisane: 21 gru 2016, o 20:10
przez bigprzemo
Cichy79 już prawie rok minął od napisania tego posta. Dzięki że wyłapałeś błędnie wpisany silnik postaram się poprawić. Jak się okazało wmontowany mam silnik o kodzie A17DTJ 110 na pracuje Denso.

Re: 1.7 cdti 110Km

PostNapisane: 22 gru 2016, o 18:55
przez cichy79
Nie ma sprawy Przemo tylko jedno mnei zastanawiało jak ty na serii własnie DTJ 110KM osiagnałeś te 126KM teraz wiadomo ze masz DTR-a 125konnego.
Z DTR-a 125 konnego po strojeniu to powinieneś dać rady te 160koników ukręcić na hamowni,a moment może z 360Nm.