Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Nie odpala 1,7 CDTI DTH 101 KM

Porady, problemy, opinie związanie z silnikami i ogólnie napędem wysokoprężnym.

Moderator: piotii

Nie odpala 1,7 CDTI DTH 101 KM

Postprzez stocun » 9 maja 2020, o 18:51

Cześć
moja astra od ponad roku, sporadycznie potrafiła zgasnąć podczas jazdy. Po zgaśnięciu odpalała normalnie, usterka zaczęła się pogłębiać, auto gasło coraz częściej, po zgaśnięciu nie można było go odpalić przez kilka, kilkanaście minut, często wskakiwała kontrolka z kluczykiem albo kontrolka check engine albo dwie naraz. Obecnie auto nie odpala w ogóle ( raz na 100 razy odpali ), po przekręceniu kluczyka słychać jakby przekaźniki, zazwyczaj dwukrotne kliknięcie ale rozrusznik nie kręci. Rozrusznik podłączony na krótko działa. Kody błędów są przeróżne:

U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem
(00) - Obecny

C0242 - Sygnal zadania momentu obrotowego silnika, poza wymaganym zakresem
(71) - Nie występuje

C0237 - Nieprawidłowy sygnał czujnika położenia pedału przyspieszenia
(71) - Nie występuje

U2105 - Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem
(00) - Obecny

U2105 - CAN-BUS - brak komunikacji z ECM (modulem kontroli silnika)
(00) - Obecny


U2139 - Nieprawidłowy sygnał mod. ster. kolumny kierown. (CIM)
(71) - Nie występuje

P0500 - Obwód czujnika prędkości koła - poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny

P0654 - Sygnal predkosci obrotowej silnika, poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny

P0550 - Sygnał liczn. przebiegu poza zakresem
(71) - Obecny

P0460 - Obieg prądowy czujnika poziomu paliwa - wartość poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny

P0115 - Sygnal temperatury cieczy chlodzacej, poza wymaganym zakresem
(71) - Obecny


B0655 - Nieprawidłowy sygnał obwodu włącznika świateł hamulcowych
(5A) - Nie występuje


U2139 - Nieprawidłowe dane z modułu ster. kolumny kierownicy (CIM)
(71) - Obecny


Akumulator OK, rozrusznik raczej OK, wymieniłem wiązkę 55352064 między komputerem a skrzynką bezpieczników ( oryginalna była lutowana przez poprzedniego właściciela ) - nie pomogło, co może być przyczyną ?

Na wtyczce wiązki 55352064 odłączonej od komputera, piny B1, B3, B5 powinny być chyba zasilane 12 V po włączeniu zapłonu, u mnie nie ma tego napięcia. Proszę o pomoc.
stocun
Nauka jazdy
 
Posty: 1
Dołączył(a): 9 maja 2020, o 18:15
Silnik: 1.7 CDTI Z17DTH

Powrót do Napęd, silniki diesla

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

stat4u