przez Cyfrowy_Opelek » 29 kwi 2015, o 22:34 
			
			Sprawdź szczelność rurek od różnicy ciśnień. Może którąś gdzieś przepaliło stąd duża różnica ciśnień i kopcenie w komorze.EGR nie jest uchylony? Może DPF rzeczywiście jest tak zapchany, że spaliny plecionką się wydobywają.  Podłącz jak masz możliwość tester sprawdź nasycenie filtra i obserwuj parametry. Jeśli wszystkie parametry oki a różnica ciśnień dużo powyżej 15kPA podczas dodawania gazu to musisz go jakoś wypalić. Jedź na drogę szybkiego ruchu. Jak będziesz jechał (próbował jechać) w miarę dynamicznie  kasuj błąd co chwila podczas jazdy i po paru kilometrach powinno zainicjować się wypalanie (temp powyżej 400stopni) i wtedy musisz zrobić kilka km to sie wypali do 10%. Jak tak nie da rady to próby mycia lub inne sposoby 
 Powodzenia. 
			Kraków.  MDI, TECH-2 Programowanie SPS.  Wyłącznie DPF, EGR, KLAPY WIROWE. Odczyt SECURITY CODE. Wylogowywanie Radia, Wyświetlacze, Zegary, CIM, BCM, REC.  PSG16-EGR OFF, MOC    Z16XEP Twinport OFF.  Atrakcyjne ceny + rabat dla forum!       Tel: 796590092