Strona 1 z 1

ASTRA H 1.4 LPG Prośba o ocenę

PostNapisane: 15 kwi 2013, o 20:28
przez adamskorupa
Witam,

Dziś oglądałem tą astrę:

http://otomoto.pl/opel-astra-C28426639.html

generalnie nie mam wielkich zastrzeżeń - sprzedawca posiada książkę + faktury _ ostatnie TUV-y ...
..

Ale :
1. Praca silnika wydawała mi się głośna jak na benznę + tykał jak diesel
2. na pytanie czy malowany - sprzedawca odpowiedział " ja nie malowałem, chyba nie" - z ust handlarza brzmi jak "jasne że malowany".

Tak czy inaczej trzeba by się przyjrzeć bliżej z fachowcem, ale czy widzicie cos niepokojacego na 1-szy rzut oka ?

Re: ASTRA H 1.4 LPG Prośba o ocenę

PostNapisane: 17 kwi 2013, o 13:28
przez ramzes18
najlepiej będzie zainwestować 300 zł i się na autoryzowany serwis przejechać, a tam samochód od dachu, po opony przetrzepią. a koleś piszę że możesz OC na miejscu kupić. to chyba lepiej nawet stracić 300/ 400 zł. niż wydać ponad 20 tyś i się w jakieś bagno bez dna władować.
taka jest moja opinia.

Re: ASTRA H 1.4 LPG Prośba o ocenę

PostNapisane: 18 kwi 2013, o 21:06
przez andy17d
adamskorupa napisał(a):sprzedawca posiada książkę

Wiesz, ile warta jest taka książka? Ok 50-100 zł przy niemieckiej granicy :)

adamskorupa napisał(a):1. Praca silnika wydawała mi się głośna jak na benznę + tykał jak diesel

Gdy ja szukałem swojej Asi też trafiłem na dziwnie pracujący silnik. Wypedałowałem wtedy błędy z komputera i podziękowałem.

adamskorupa napisał(a):2. na pytanie czy malowany - sprzedawca odpowiedział " ja nie malowałem, chyba nie" - z ust handlarza brzmi jak "jasne że malowany".

To pytanie akurat jest dziwne. Moja Asia jest po malowaniu zderzaka, nadkola i jednych drzwi po tym jak miła pani się o mnie otarła.
Naprawa zrobiona jednak w ASO i samochód wygląda lepiej niż przed.

adamskorupa napisał(a):Tak czy inaczej trzeba by się przyjrzeć bliżej z fachowcem, ale czy widzicie cos niepokojacego na 1-szy rzut oka ?

Popatrz na wszelkie nierówności w spasowaniu poszczególnych elementów karoserii (szczeliny), mocowania blach w przedziale silnika, daty produkcji szyb (zwłaszcza przedniej), zbadaj grubość lakieru. Spisz również vin i porównaj wyposażenie z tym, co podaje sprzedawca.
Obejrzyj też bagażnik, czy nie wygląda jakby cegły na budowę stadionu woził. Zajrzyj pod wykładzinę w bagażniku.
Dobrze też jest sprawdzić elektrykę i elektronikę.