rdza pod maską
Napisane: 15 mar 2018, o 19:37
Planuję zakup astry H (od pięciu lat z zadowoleniem jeżdżę wersją G).
Znalazłem ciekawą wersję ze szklanym dachem, webasto i ogólnie na bogato. Jest to auto z Chorwacji. W Polsce od stycznia. Rozmawiałem, ze sprzedającym. Auto bez rdzy, nie było naprawiane blacharsko, ani malowane. Mam jednak pewne wątpliwości. Otóż brakuje po jednej śrubie mocującej nadkola z podłużnicami po obu stronach w tym samym miejscu (przy kielichach). No i na śrubach silnika jest rdza i jeszcze po lewej na tej puszce przed obudową filtra (czy to filtr fazy ciekłej gazu?). Czy rdza tam może występować? Mam obawy, bo w Chorwacji, w zeszłym roku była powódź.
Wypowiedzcie się, proszę.
Aha, czy silnik 1.4 to nie za mało na to autko? Do tego jest w gazie.
Znalazłem ciekawą wersję ze szklanym dachem, webasto i ogólnie na bogato. Jest to auto z Chorwacji. W Polsce od stycznia. Rozmawiałem, ze sprzedającym. Auto bez rdzy, nie było naprawiane blacharsko, ani malowane. Mam jednak pewne wątpliwości. Otóż brakuje po jednej śrubie mocującej nadkola z podłużnicami po obu stronach w tym samym miejscu (przy kielichach). No i na śrubach silnika jest rdza i jeszcze po lewej na tej puszce przed obudową filtra (czy to filtr fazy ciekłej gazu?). Czy rdza tam może występować? Mam obawy, bo w Chorwacji, w zeszłym roku była powódź.
Wypowiedzcie się, proszę.
Aha, czy silnik 1.4 to nie za mało na to autko? Do tego jest w gazie.