Nowa Astra H classic - kilka pytań
Napisane: 6 sie 2012, o 17:45
Witam,
W ciągu najbliższych dwóch miesięcy planuję zakup nowego samochodu za ok. 50 tys. zł. Wybór padł na Astrę H Classic hatchback, z uwagi na dużą obniżkę cen rocznika 2011. Samochód będzie się poruszał głównie po mieście do 10 tys. km rocznie, stąd skłaniam się ku wersji benzynowej 1.6 115 km.
W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czego można się spodziewać po tym silniku? Natknąłem się na kilka skrajnie negatywnych opinii typu: "pod górkę z wł. klimą jazda to koszmar".
Jak jest z jego awaryjnością?
2. W większości modeli u dealerów można spotkać 2 wersje wyposażenia: Pierwsza to wersja podstawowa wzbogacona o manualną klimatyzację i radio CD 30 z wyświetlaczem TID. Druga to wersja podstawowa z pakietem Classic Super zawierającym m. in. elektroniczną klimę, radio CD 30 MP3, wyświetlacz GID, podgrzewane i sterowane el. lusterka, reflektory przeciwmgielne, przyciski na kierownicy. Stąd moje pytanie czy warto dokładać te 4 tys. zł? Czy el. klima zdaje egzamin w Astrze?
3. Jakie elementy wyposażenia dodatkowego warto lub łatwo wynegocjować u dealera? Byłem jak dotąd u dwóch i obaj proponowali czujniki parkowania, stąd moje kolejne pytanie, może trochę głupie - czy mają bardzo piskliwy i głośny dźwięk i czy ich głośność da się regulować?
4. Jakie macie doświadczenie z dealerami - ile można wynegocjować rabatu?
5. Zauważyłem, że mniej więcej w podobnej cenie można kupić Astrę IV z podstawowym wyposażeniem z rocznika 2011 i Astrę III z wyżej wymienionym pakietem Classic Super - rocznik 2012. Co byście wybrali?
Z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
W ciągu najbliższych dwóch miesięcy planuję zakup nowego samochodu za ok. 50 tys. zł. Wybór padł na Astrę H Classic hatchback, z uwagi na dużą obniżkę cen rocznika 2011. Samochód będzie się poruszał głównie po mieście do 10 tys. km rocznie, stąd skłaniam się ku wersji benzynowej 1.6 115 km.
W związku z tym mam kilka pytań:
1. Czego można się spodziewać po tym silniku? Natknąłem się na kilka skrajnie negatywnych opinii typu: "pod górkę z wł. klimą jazda to koszmar".
Jak jest z jego awaryjnością?
2. W większości modeli u dealerów można spotkać 2 wersje wyposażenia: Pierwsza to wersja podstawowa wzbogacona o manualną klimatyzację i radio CD 30 z wyświetlaczem TID. Druga to wersja podstawowa z pakietem Classic Super zawierającym m. in. elektroniczną klimę, radio CD 30 MP3, wyświetlacz GID, podgrzewane i sterowane el. lusterka, reflektory przeciwmgielne, przyciski na kierownicy. Stąd moje pytanie czy warto dokładać te 4 tys. zł? Czy el. klima zdaje egzamin w Astrze?
3. Jakie elementy wyposażenia dodatkowego warto lub łatwo wynegocjować u dealera? Byłem jak dotąd u dwóch i obaj proponowali czujniki parkowania, stąd moje kolejne pytanie, może trochę głupie - czy mają bardzo piskliwy i głośny dźwięk i czy ich głośność da się regulować?
4. Jakie macie doświadczenie z dealerami - ile można wynegocjować rabatu?
5. Zauważyłem, że mniej więcej w podobnej cenie można kupić Astrę IV z podstawowym wyposażeniem z rocznika 2011 i Astrę III z wyżej wymienionym pakietem Classic Super - rocznik 2012. Co byście wybrali?
Z góry dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam