Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez Tomek007PL » 12 mar 2015, o 17:59

Witam.Zdecydowałem się na samochód.Wybór padł na Opla Astre OPC.Na allegro czy tablicy jest ich tylko kilka,dlatego chciałem was prosić o ocenę poniżej podanego,bądź inne propozycje.Co myślicie o tym aucie,jak z awaryjnością tego silnika,na co uważać,na co zwrócić uwagę? Słyszałem,że najbardziej trzeba uważać na turbo,odpowiednio je rozgrzewać a następnie schładzać.Proszę o komentarze.Pozdrawiam.

http://otomoto.pl/opel-astra-opc-2009r- ... 50453.html

VIN-woloahl0895048966
Tomek007PL
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 mar 2015, o 17:36

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez kaliope » 12 mar 2015, o 20:03

jeśli to wszystko prawda co góść pisze to furka fajna. Oczywiście kontrola najwyższą formą zaufania więc kontrola czujnikem lakieru obowiązkowa. Pamiętaj, że auto ma ids+, więcj jak szlag trafi amory (nie tylko przez naturalne zużycie, ale przez zdarzające się awarię zaworków) to komplecik koło 5 tys zł.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez kaliope » 12 mar 2015, o 20:12

12U = LAKIER ZEWNĘTRZNY, PATRZ TABELA LAKIERÓW W PRZEDMOWIE KATALOGU MODELÓW 25S = DO ZSZYCIA W KOLORZE NIEBIESKIM 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 47X = KOLOR WYKOŃCZENIA SIEDZENIA - NIEBIESKI/WĘGIEL DRZEWNY 6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY 8V2 A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AF8 = STEROWANIE ZAMKA BOCZNYCH DRZWI,OCHRONA PRZECIWWŁAMANIOWA AG6 = DLA SIEDZEŃ Z 4-KIERUNKOWĄ REGULACJĄ RĘCZNĄ AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AP7 = SYSTEM WEJŚCIA I ROZRUCHU BEZ KLUCZYKA AQ0 = ZAGŁÓWEK, TYLNE SIEDZENIE, POKRYCIE FOLIĄ, DWA, ZEWNĘTRZNE AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY B2G = OPC B4W = ZDOBNICTWO WNĘTRZA, PODSUFITKA, WĘGIEL DRZEWNY B56 = LISTWA PROGU W KOLORZE NADWOZIA B58 = POKRYWAJĄCE MATY PODŁOGOWE,PRZEDNIE I TYLNE WKŁADY DYWANOWE B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BKM = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., CHROM LABIRYNT, NIEBIESKA BMZ = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, LABIRYNT CHROM, NIEBIESKI BS9 = USZCZELKA GŁÓWNA, DRZWI, DOLNA BSI = IDENT.PUNKT EFEKTYWNY CON. BW4 = Z WYPRASKĄ CHROMOWĄ BX4 = WYPRASKA,PŁYTA BOKU NADWOZIA C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CE4 = SPRYSKIWACZ REFLEKTORA CU5 = DLA SZWAJCARII D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DDU = LUSTERKO,ZESP. DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA DP6 = OBUDOWA DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) DVC = PRZYRZĄDY,CZARNY,CHROMOWANE PIERŚCIENIE,NIEBIESKA WSKAZÓWKA FE4 = SPECJALNY UKŁAD JEZDNY I KIEROWNICZY (IDS+) FW7 = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.83 FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU JL9 = ABS K09 = ALTERNATOR,120A K34 = STEROWANIE TEMPOMATU KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LPI = SILNIK BENZYNOWY Z20LEH[LPI] MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ0 = RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW,6 BIEGOWA (M32-6 WR) N55 = KOŁO,KIEROWNICY,TRÓJSZPRYCHOWE,SKÓRA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NS1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHE PAB = WYKOŃCZENIE,WYŚCIGOWE/SKÓRA QPA = DO UŻYCIA Z OPONAMI 225/40ZR18-92Y QU7 = KOŁA 18X8, ALUMINIUM, SPORT, 6 PŁASKICH SZPRYCH, OTWORY TRÓJKĄTNE T61 = DOTYCZY UKŁADU ŚWIATEŁ DZIENNYCH (DRL) T6K = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA TN6 = AKUMULATOR,55AH TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA TRC = KRATA WLOTU CHŁODNICY,CZARNA,Z KOLOROWYM PASKIEM (PLASTER MIODU) TRP = RAMA RADIA TT2 = REFLEKTORY KIERUNKOWE,WYSOKA INTENSYWNOŚĆ WYŁADOWANIA,ŚWIATŁA KRÓTKIE KSENONOWE, ŚWIATŁA DŁUGIE KSENONOWE/HALOGENOWE TTP = SPOJLER DACHOWY,SPORT,STYLIZOWANY TTX = WYPOSAŻENIE RADIOWE ZŁĄCZE DODATKOWE WEJŚCIOWE U07 = KLAKSON,FANFARA U3A U55 U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UA6 = SYSTEM AUTOALARMU UAG = INFORMACJE GRAFICZNE - MONOCHROMATYCZNY UCH = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,ETR,WYCISZANIE,MP3 UD7 UJ3 UJC = PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ VK8 = UCHWYT,OKULARY VQA = ZDERZAK PRZEDNI I TYLNY,SPORT,STYLIZOWANY (PLASTER MIODU) VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM VYE = GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA,SPORT W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO W4Y W5B = OPC / VXR W5T = TABLICZKA SILNIKA,USUNIĘTA WBA = 'OPC' WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONY XA3 = OPEL XJ3 = PODWOZIE OPC/VXR XL2 = DLA SZWAJCARII Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z0Y = DLA SZWAJCARII Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H ZQ8 = UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez Tomek007PL » 12 mar 2015, o 21:02

Powiem szczerze,że jeszcze bardziej z wyglądu podoba mi się ta http://allegro.pl/show_item.php?item=51 ... d00be2ff62

To jest chyba seryjne OPC? Tylko,że nie jest po wymianach no i do tego cena dziwnie niska.Jak myślicie??
Tomek007PL
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 mar 2015, o 17:36

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez kaliope » 12 mar 2015, o 21:07

tamta wydaje się być pewniejsza. Ta gdzieś zgubiła oba oryginalne lusterka boczne.
Avatar użytkownika
kaliope
Starszy klubowicz
 
Posty: 457
Dołączył(a): 15 lip 2014, o 22:39
Lokalizacja: Kraków
Silnik: 1.9 CDTI Z19DT

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez Tomek007PL » 12 mar 2015, o 21:10

Tylko cena 6k większa :) Jak z awaryjnością tych silników?
Tomek007PL
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 mar 2015, o 17:36

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez tuszok » 12 mar 2015, o 21:15

Ja bym wolał podjechać tą drugą do ASO na przegląd i jeśli nie była bita i ma co nie co do zrobienia to bym się targował i ją brał bo lepiej za tą różnicę w cenie porobić auto i wiedzieć co się ma. Ale prawda jest taka, że nie wiele w Polsce jeździ OPC nie bitych :oops:
Avatar użytkownika
tuszok
Weteran
 
Posty: 657
Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
Lokalizacja: CAL
Silnik: 1.6 Z16XER

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez Tomek007PL » 12 mar 2015, o 21:39

Też mi sie wydaje,że finansowo ta za 30k sie bardziej opłaca ale nie wiem jak to wygląda dokładnie
Tomek007PL
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 mar 2015, o 17:36

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez tuszok » 12 mar 2015, o 21:41

Dlatego zostaje tylko ASO gdzie poza podstawowymi rzeczami sprawdzą jeszcze przebieg, naprawy w ASO itp.
Avatar użytkownika
tuszok
Weteran
 
Posty: 657
Dołączył(a): 13 lip 2013, o 13:19
Lokalizacja: CAL
Silnik: 1.6 Z16XER

Re: Opel Astra III OPC 2009r 241KM

Postprzez Tomek007PL » 12 mar 2015, o 21:44

Dokładnie tak też zrobie ale najpierw musze sie skontaktować z tym Panem jak to tam wygląda bo mam tam 400km :)
Tomek007PL
Kierowca
 
Posty: 17
Dołączył(a): 4 mar 2015, o 17:36

Następna strona

Powrót do Kupujemy samochód - pomoc w dokonaniu zakupu Astry

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

stat4u