Strona 1 z 2

Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 20:09
przez Tomek007PL
Witam.Co sądzicie o tej astrze?

http://www.bestcar.otomoto.pl/opel-astr ... 72964.html

Wydaje mi się albo lewe drzwi u dołu odstają?

Dostrzegacie coś jeszcze??

Pozdrawiam.

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 21:17
przez szmic
Ja sądzę że szukasz nie wiadomo czego, 1,9 150 koni , wcześniej 1,7 - zdecyduj się na konkretny motor aby nie było za chwile płaczu z klapami wirowymi itd.

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 21:55
przez kaliope
święta prawda, nie szedłbym w z19dth bo potem płacz i nerwy

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:08
przez Tomek007PL
wolę mocniejszy motor,jutro chcę jechać ją pooglądać,co poradzicie,co widzicie?

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:18
przez szmic
Twój wybór z mocniejszym motorem, myślę że jesteś świadomy usterek tego silnika i nie kupuj oczami :D :D

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:21
przez kaliope
auto źle nie wygląda. Jeśli czujnik lakiery wykaże, że lakier oryginalny, to jedyne ryzyko, że cofnięty i znając życie pewnie jest. Natomiast musisz mieć właśnie świadomość, że największą słabością 150 konnych jest kolektor ssący. Jak Cie dopadnie, a dopada wszystkich przynajmniej raz, przy około 100tys , to tryb serwisowy i koniec jazdy. Wtedy wmiana na nowy lub na regenrowany przez speców w polsce.Jest taki jeden w vectra klubie co robi takie rzeczy.

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:24
przez Tomek007PL
Rozumiem.Stan silnika dopiero będę mógł ocenić na miejscu,dostałem nr vin ale nie mogę go rozszyfrować nie wiem czemu WOLOAHL0875194011

Do tego właściciel dodał że auto ma przebieg 153 a nie 143 :) też ciekawe

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:40
przez kaliope
Numer rejestracyjny ES-AW 1284
Data produkcji: 18 06 2007


2AU = FARBA ZEWNĘTRZNA,PATRZ TABELA FARB W PRZEDMOWIE DO KATALOGU MODELU 2J1 = POKRYCIE,WNĘTRZE PODŁOGI,STANDARDOWE 6Y4 = ZAPASOWE KOŁO I OPONA,USUNĄĆ 80I = WNĘTRZE-CZARNY 80X = WYKOŃCZENIE WNĘTRZA NADWOZIA-CZARNY 80Y = WYKOŃCZENIE PŁATU DRZWI,CZARNY 8V2 A88 = ZAGŁÓWEK,SIEDZENIE PRZEDNIE,AKTYWNY AG6 = DLA SIEDZEŃ Z 4-KIERUNKOWĄ REGULACJĄ RĘCZNĄ AH4 = FOTEL PRZEDNI,KIEROWCY,RĘCZNY SZEŚCIODROŻNY AHA = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AHB = Z REGULACJĄ PODPARCIA LĘDŹWIOWEGO AHC = DLA RĘCZNEGO PRZEDŁUŻENIA PODUSZKI AQ0 = ZAGŁÓWEK, TYLNE SIEDZENIE, POKRYCIE FOLIĄ, DWA, ZEWNĘTRZNE AY0 = PODUSZKA POWIETRZNA,DACH,PRZÓD AY9 = ZAGŁÓWEK,TYLNY,WINYLOWY,ŚRODKOWY B4W = ZDOBNICTWO WNĘTRZA, PODSUFITKA, WĘGIEL DRZEWNY B56 = LISTWA PROGU W KOLORZE NADWOZIA B70 = OSŁONA PROGU DRZWI B86 = KOLOR LISTWY BOKU NADWOZIA BA9 = POJEMNIK ZIMNA BD8 = WYPRASKA,ZESPÓŁ,DACH,W KOLORZE NADWOZIA BLE = LISTWA WEWNĘTRZNA DRZWI, MATOWY CHROM BLG = LISTWA WEWN. TABL. ROZDZ., MATOWY CHROM BRG = IDENTYFIKACYJNY PUNKT ZWROTNY 2007 1/2 M.Y BS9 = USZCZELKA GŁÓWNA, DRZWI, DOLNA BW7 = OKLEINA OZDOBNA ZEWNĘTRZNEGO SŁUPKA C68 = DLA KLIMATYZACJI ELEKTRONICZNEJ C95 = ŚWIATŁO,SUFITOWE,ZESP.,Z PODWÓJNĄ LAMPKĄ DO CZYTANIA CE1 = WYCIERACZKA,PRZEDNIA,SYSTEM PRACY IMPULSOWEJ CT3 = DLA NIEMIEC D18 = ZESTAW WSKAŹNIKÓW,CZARNY,PIERŚCIENIE CHROMOWANE D75 = KLAMKA,ZESP.,ZEWNĘTRZNA DD8 = DLA LUSTERKA WEWNĘTRZNEGO CZUŁEGO NA ŚWIATŁO DDG = LUSTERKO,ELEKTRYCZNE,PRAWE-LEWE DDU = LUSTERKO,ZESP. DH6 = OSŁONA,PRZECIWSŁONECZNA,Z LUSTERKIEM OŚWIETLANYM,PRAWA-LEWA DP6 = OBUDOWA DT4 = POPIELNICZKA I ZAPALNICZKA (PAKIET DLA PALĄCYCH) ECA = KLUCZYK FX3 = PROGRAM STATECZNOŚCI ELEKTRONICZNEJ FXB = PRZEŁOŻENIE PRZEKŁADNI GŁÓWNEJ 3.65 G62 = MOCOWANIE NA 5 ŚRUB JF5 = UŻYWANY ZE SPORTOWYM PEDAŁEM ZE STOPU JL9 = ABS K13 = UŻYWANY Z FILTREM CZĄSTEK STAŁYCH UKŁADU WYDECHOWEGO K34 = STEROWANIE TEMPOMATU K60 = ALTERNATOR,100A KA1 = DLA OGRZEWANYCH SIEDZEŃ PRZEDNICH KCL = KANAŁ OGRZEWANIA,TYLNY PASAŻER 2-GA POZYCJA LHD = KIEROWNICA PO LEWEJ LRD = SILNIK WYSOKOPRĘŻNY Z19DTH[LRD] MM3 = UŻYWANY(-A,-E) Z RĘCZNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW MZ4 = M32 (WR) RĘCZNA SKRZYNIA BIEGÓW N55 = KOŁO,KIEROWNICY,TRÓJSZPRYCHOWE,SKÓRA NC0 = WYPOSAŻENIE,UNIA EUROPEJSKA NS1 = DO ZĘBATKI O MNIEJSZYM SKOKU NT4 = EMISJA SPALIN,EEC 05 OHC P38 = KOŁO,JEZDNE,ALUMINIUM,5 SZPRYCH,71/2JX18 PAO = WYKOŃCZENIE,SKÓRA MONDIAL QNA = OPONY,225/40 R 18-92W R2D = MAPA NA CD,NIEMCY T2Q = REFLEKTORY,AUTOMATYCZNE WŁĄCZANIE-WYŁĄCZANIE T56 = SPOJLER TYLNY, DACH, SPORT T6K = PŁYTA WYKOŃCZENIA,WEWNĘTRZNA,WINYLOWA T96 = PRZEDNIE ŚWIATŁO PRZECIWMGIELNE T9P = ZDOBNICTWO W CIEMNYM KOLORZE, OBUDOWA REFLEKTORA T9S = ZESP. LAMPY, WEWN., PRZEDNIE DRZWI TM7 = AKUMULATOR,60AH TR0 = OŚWIETL. WNĘTRZA,DACH,TYŁ,OSTRZEGAWCZE I PODWÓJNE DO CZYTANIA TRP = RAMA RADIA TSQ = LAMPA WNĘTRZA DELUXE TTO = WYPOSAŻENIE RADIA - UKŁAD CHŁODZENIA U07 = KLAKSON,FANFARA U3A U55 U66 = GŁOŚNIKI,7 U68 = KOMPUTER INFORMACYJNY UAJ = INFORMACJE GRAFICZNE - WYŚWIETLACZ KOLOROWY UCE = RADIO AM/FM STEREO,SZUKANIE,CD,NAWIGACJA,ETR,WYCISZANIE UD7 UEC = WSKAŹNIK CZUJNIKA AUTOMATYCZNEJ RECYRKULACJI POWIETRZA UJ3 UJC = PRZEŁĄCZNIK TRYBU SPORTOWEGO V90 = INSTALACJA DO OGRANICZANIA ŁADUNKU VB7 = ZDERZAK,SPORT VG2 = WOSK ZABEZPIECZAJĄCY,USUNĄĆ VK8 = UCHWYT,OKULARY VNF = IZOLATOR AKUMULATORA VOD = KRATA WLOTU,TYP SIATKOWY,CZARNA,Z CHROMOWANYM PASKIEM VU2 = ŚRODEK TABLICY ROZDZ.,MATOWY CHROM VYE = GAŁKA DŹWIGNI ZMIANY BIEGÓW,SKÓRA,SPORT W1Y = DLA PRZYPADKU STEROWANIA RADIA NA KIEROWNICY W2E = SIEDZENIA PRZEDNIE,RECARO W34 = LINIA 'OPC W4Y W7P = TABLICZKA FIRMOWA,SPORT WBE = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,RADIO WBG = WYPOSAŻENIE JEDNOSTKI ODBIORNIKA,GPS WDH = 'SPORT' WFJ = MODYFIKACJE SILNIKA WYSOKOPRĘŻNEGO,FABRYKA KAISERSLAUTERN PRATOLA SERRA WTR = TYMCZASOWA NAPRAWA OPONY XA3 = OPEL XG3 = DLA NIEMIEC XJ2 = OBNIŻONE PODWOZIE SPORTOWE Y67 = WYMAGANE,GDY ZAMONTOWANO WYŚWIETLACZ POZOSTAŁYCH USŁUG Z0F = DLA NIEMIEC Z1F = PRĘDKOŚCIOMIERZ KM/H ZQ8 = UŻYWANE Z PODWOZIEM SPORTOWYM

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:43
przez kaliope
auto było na 18 calach , a tu zwykłe stalówki 16 cali. Pewnie tradycyjnie handlarz opchnął je oddzielnie. Plusem jest, że nie ma IDS+

Re: Opel Astra 1.9CDTi 150KM GTC OPC-Line Recaro

PostNapisane: 10 mar 2015, o 22:57
przez Tomek007PL
plusem?