Opel Astra III


Przebieg licznik gości
Astra | porady | usterki | akcje serwisowe | forum | giełda | powiadomienia | kontakt | szukaj | o stronie

Aktualizacja Nawigacji + nowe mapy ? POMOCY

Aktualizacja Nawigacji + nowe mapy ? POMOCY

Postprzez woiski » 17 wrz 2015, o 17:40

Cześć !

Kupiłem niedawno Astrę 3 1.3 CDTI 90 KM 2006 r. z radiem i nawigacją CD70 navi. Niektóre opcje pojawiające się na wyświetlaczu są po polsku, pozostałe po angielsku. Wskazówki nawigacji są w języku polskim. Problem z tym że posiadam płytę z mapami z 2008 roku i wiele dróg jest nieaktualnych. Osoba od której kupiłem samochód mówiła że należy zaktualizować nawigację, ściągnąć najnowsze mapy i powinno wszystko działać, lecz szukam po necie i już się gubię, jak to zrobić. JESTEM ZUPEŁNYM LAIKIEM. Jeśli ktoś chciałby mi pomóc, proszę o dokładny opis jak dokonać tego żeby wszystko śmigało z najnowszymi mapami.

Pytanie bonusowe:
Czy to radio CD70 navi - obsługuje również płyty DVD czy tylko CD ? Czy jest opcja podłączyć AUX? Czy istnieje możliwość wyświetlenia na ekranie np. filmu z płyty ?


Z góry serdecznie dziękuję za każdą podpowiedź !
woiski
Nauka jazdy
 
Posty: 3
Dołączył(a): 17 wrz 2015, o 17:30
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Re: Aktualizacja Nawigacji + nowe mapy ? POMOCY

Postprzez karmad » 18 lis 2015, o 15:18

Na PW wysłałem Ci linka do map i aktualizację softu + spolszczenie. Wszystkie instrukcje są w środku po ściągnięciu plików. Myślę że nawet jako laik dasz sobie z tym radę a w razie co pisz na PW to się pomoże :)
co do pytań dodatkowych : na konsoli centralnej poszukaj wejścia aux ( nie koniecznie musi być ) to wtedy będziesz mógł coś podłączyc do radia. CD70 nie obsługuje płyt DVD ( na DVD90 chodzą ).... ale z drugiej strony gdyby nawet chodziły to oglądanie czegokolwiek na tym wyświetlaczu to katorga - tożto ma piksele po 2 mm2 :D
karmad
Starszy kierowca
 
Posty: 32
Dołączył(a): 16 wrz 2015, o 11:47
Silnik: 1.3 CDTI Z13DTH

Re: Aktualizacja Nawigacji + nowe mapy ? POMOCY