Tempomat, czujnik sprzęgła i gdzie sterownik AF17
Napisane: 13 mar 2019, o 15:03
Cześć, kupiłem AH z silnikem Z18XE, problem jest taki że auto jest po konwersji z automatu. Oryginalnie była skrzynia AF17-automat. Teraz jest (niestety długa i pewnie skończy się montażem odpowiedniej F17C394) F17w394. Pod zapalniczka widzę normalny koszyk wybieraka i została wtyczka od dźwigni skrzyni automatycznej. Nie wiem gdzie biegnie dalej i czy auto wogule ma jeszcze ten sterownik. Generalnie po aucie nie widać wiele pozostałości po skrzyni automatycznej została ta wtyczka i kickdown w pedale gazu (czuć przełączenie gdy się depnie do końca)
Może nie jest to najważniejsze z tą skrzynią. W aucie nie działa tempomat pomimo że jest.
Nie działa bo nie ma czujnika sprzęgła i auto zgłasza bład 0704 wg mnie to będzie główna przyczyna jak zniknie 0704 to i tempomat wróci.
Obawiam się że nie było wiązki od od pedałów do czujnika sprzęgła bo go tam nie miało być. I pewnie trzeba będzie coś podciągnąć pytanie tylko gdzie? Trudny temat widzę. Generalnie auto ma się świetnie pomimo 316kkm a niedomaga w miejscu dłubania czyli ta skrzynia. Biegi długie, rzuca budą przy ruszaniu pewnie przeguby na półosiach wyrobione i cięzko 1/2 się wbija bo opiera się o wieszak ale z tym sobie poradzę bo przesunę na wybieraku i będzie OK.
Może nie jest to najważniejsze z tą skrzynią. W aucie nie działa tempomat pomimo że jest.
Nie działa bo nie ma czujnika sprzęgła i auto zgłasza bład 0704 wg mnie to będzie główna przyczyna jak zniknie 0704 to i tempomat wróci.
Obawiam się że nie było wiązki od od pedałów do czujnika sprzęgła bo go tam nie miało być. I pewnie trzeba będzie coś podciągnąć pytanie tylko gdzie? Trudny temat widzę. Generalnie auto ma się świetnie pomimo 316kkm a niedomaga w miejscu dłubania czyli ta skrzynia. Biegi długie, rzuca budą przy ruszaniu pewnie przeguby na półosiach wyrobione i cięzko 1/2 się wbija bo opiera się o wieszak ale z tym sobie poradzę bo przesunę na wybieraku i będzie OK.