Strona 1 z 2

Korbowód pomocy

PostNapisane: 28 kwi 2017, o 20:31
przez mariusz1415
Witam.
Drodzy koledzy czy ktoś z Was demontował kolektor ssący z z14xep ten plastikowy bo musiałbym go wyczyścić i zobaczyć co tam się dzieje z klapkami twinportu.
Pozdrawiam

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 5 maja 2017, o 20:34
przez mariusz1415
Szkoda że nikt nie odpisał.
Może na to ktoś odpisze a mianowicie byłem u mechanika i stuki które słychać w silniku to prawdopodobnie sworzeń na korbowodzie czy jakoś to co trzyma tłok, powiedzcie mi co to oznacza bo mechanik nic konkretnego nie powiedział a boje się już ile to może mnie wykosztować...

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 6 maja 2017, o 10:55
przez daro74ds
Wydaję mi się że chodzi raczej o stuki na panewce korbowodowej,tak czy siak wiąże to się z rozbiórką silnika.

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 6 maja 2017, o 19:35
przez mariusz1415
Dziś osłuchałem silnik stetoskopem i od dołu jak słuchałem przez miske było słychać stukanie tak jakby na 3 cylindrze. Jest to możliwe że z tego powodu jest tam ta niższa kompresja o 2 bary?

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 7 maja 2017, o 09:27
przez mariusz1415
W tym nagraniu usłychać stukot.
https://youtu.be/gASaKBnDHxk

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 7 maja 2017, o 12:35
przez daro74ds
Tak jak myślałem stuki są z panewki.Co do kompresji to nie ma nic wspólnego.

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 7 maja 2017, o 19:37
przez mariusz1415
daro74ds napisał(a):Tak jak myślałem stuki są z panewki.Co do kompresji to nie ma nic wspólnego.

Co to oznacza? Droga naprawa?

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 8 maja 2017, o 08:16
przez daro74ds
To znaczy że trzeba wyciągnąć wał korbowy zrobić szlif i założyć nowe panewki.Co do ceny to nie mam pojęcia.

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 8 maja 2017, o 10:22
przez mariusz1415
Da sie to zrobić przez miske olejowa?

Re: Korbowód pomocy

PostNapisane: 8 maja 2017, o 12:32
przez daro74ds
Tak,głowicy nie trzeba ściągać