Witam,
Byłem u mechanika zdiagnozował egr chociaż komputer błędów nie pokazywał ale bez wtyczki egr lepiej jeździł samochód, kupiłem oryginał Pierburga i po wymianie jest lepiej ale dalej mi sie wydaje, że bez wtyczki jest ciut lepiej z ruszaniem z jedynki.
Na opcomie po wypięciu wtyczki oprócz błędu egr to zmienia się napięcie na drugiej sondzie. Z egr jest 0,7V i uboga mieszanka a bez wtyczki 4,5V i bogata. Reszta bez zmian. Pierwsza sonda lata sobie od 100mV do 800mV.
Autem dalej szarpie, na opcomie nowy egr zamknięty. Obroty lekko falują, drgania od silnika przenoszone są na kierownice i lewarek. Kolejny mechanik rozkłada ręce bo nie ma błędu na komputerze. Może ktoś kogoś poleca w Gdańsku.
Tak czytam forum i pozostaje mi: cewka do sprawdzenia, kanały egr, ale czy to robi skoro egr i tak jest zamknięty + sam stary egr był czysty i tylko lekko pokryty nalotem, nie było co czyścić? kanał dolotowy szczelność, katalizator zapchany? W sumie nie mam więcej pomysłów.