Problem z samochodem co jakiś czas ... HELP
Napisane: 1 lut 2017, o 17:13
Witam
potrzebuje porady iż mój mechanik nie potrafi sobie poradzić z tym a do serwisu opla nie chce jeszcze jechać. Mam taki problem, że od czasu do czasu jak jadę i dodaje gazu to samochód jakby się blokuje i nie chce zwiększyć obrotów. Miałem już tak 2x że obroty spadały mi aż tak że mogłem jechać 50km/h na obwodnicy bo nie chciał jechać szybciej. Po włączeniu od nowa silnika było. Wymieniałem świece, przeczyszczony EGR (prawie nie był brudny).
Błędy po odczytaniu z op coma lub też i innego programu (nie pamiętam nazwy- ale do wszystkich samochodów):
-wypadanie zapłonów
-błąd EGR (w skrócie)
-P1405 - Obwód recyrkulacji spalin
-P0141 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2)
-P0136 - Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1
-kilka innych błędów niestety już nie pamiętam jakich ale dopisze jak będę wiedział ( ogólnie jest z 8 błędów) - dodam je jak będę jeszcze raz u mechanika
Po uruchomieniu samochodu i patrzeniu w parametrach : czasem jest aktywny czasem nie sonda lambda na biegu jałowym. Oby dwie sondy powinny być aktywne przy biegu jałowym ??? , przy gazie około 2500 obrotów druga jest raz aktywna raz nie . Moj silnik to Z14XEP 1.4 benzyna 90 koni.
Błędy pojawiają się wszystkie na raz praktycznie .
Nie wymieniałem sondy iż mechanik ( z rodziny) mi odradził bo powiedział że to nie możliwe jest przez sonde lambde by mi tak blokowało obroty i bym miał tyle błędów. A kasy wydawać na wszystko nie chce i wymieniać po kolei czyli cewka, egr , sondy lambdy, chyba że już na prawdę nie będzie innej opcji ale chyba nie możliwe by mi wszystko nagle padło ...
potrzebuje porady iż mój mechanik nie potrafi sobie poradzić z tym a do serwisu opla nie chce jeszcze jechać. Mam taki problem, że od czasu do czasu jak jadę i dodaje gazu to samochód jakby się blokuje i nie chce zwiększyć obrotów. Miałem już tak 2x że obroty spadały mi aż tak że mogłem jechać 50km/h na obwodnicy bo nie chciał jechać szybciej. Po włączeniu od nowa silnika było. Wymieniałem świece, przeczyszczony EGR (prawie nie był brudny).
Błędy po odczytaniu z op coma lub też i innego programu (nie pamiętam nazwy- ale do wszystkich samochodów):
-wypadanie zapłonów
-błąd EGR (w skrócie)
-P1405 - Obwód recyrkulacji spalin
-P0141 - Obwód grzalki sondy lambda, wadliwe dzialanie (rzad 1 czujnik 2)
-P0136 - Sonda lambda O2 1 rząd 1 do sondy lambda O2 2 rząd 1
-kilka innych błędów niestety już nie pamiętam jakich ale dopisze jak będę wiedział ( ogólnie jest z 8 błędów) - dodam je jak będę jeszcze raz u mechanika
Po uruchomieniu samochodu i patrzeniu w parametrach : czasem jest aktywny czasem nie sonda lambda na biegu jałowym. Oby dwie sondy powinny być aktywne przy biegu jałowym ??? , przy gazie około 2500 obrotów druga jest raz aktywna raz nie . Moj silnik to Z14XEP 1.4 benzyna 90 koni.
Błędy pojawiają się wszystkie na raz praktycznie .
Nie wymieniałem sondy iż mechanik ( z rodziny) mi odradził bo powiedział że to nie możliwe jest przez sonde lambde by mi tak blokowało obroty i bym miał tyle błędów. A kasy wydawać na wszystko nie chce i wymieniać po kolei czyli cewka, egr , sondy lambdy, chyba że już na prawdę nie będzie innej opcji ale chyba nie możliwe by mi wszystko nagle padło ...